כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
נשק הגנתי יעיל

חברת הקונגרס שפכה קפה רותח על תוקף

אדם החשוד בתקיפת חברת קונגרס במעלית בניין הדירות שלה בוושינגטון נעצר. חברת הקונגרס שפכה על התוקף כוס קפה רותח והוא נמלט. בשנה שעברה אישר הקונגרס מימון להגברת האבטחה של מחוקקים, שמקבלים אלפי איומים מדי שנה

חברת הקונגרס שפכה קפה רותח על תוקף
כוס קפה צילום: מתוך הסרטון

חברת הקונגרס אנג'י קרייג, דמוקרטית ממינסוטה, נלחמה עם תוקף בתוך מעלית על ידי זריקת קפה רותח על התוקף, כך דיווחה המשטרה. התוקף קנדריק המלין מואשם בכך שהכה אותה באגרופים ותפס את צווארה במעלית.

התוקף בן ה-26, שאין לו כתובת קבועה ומסתובב בכל מקום, הואשם בתקיפה ללא סיבה, המקרה אינו נחשב ממניעים פוליטיים. גב' קרייג, בת 50, שנבחרה לקונגרס ב-2018, היא אם לארבעה ומשמשת כיו"ר שותפה של וועד השוויון בקונגרס.

היא הותקפה בסביבות השעה 07:10 שעון מקומי ביום חמישי האחרון, כך מסרה המשטרה. ראש הסגל שלה, ניק קו, אמר בהצהרה שהיא "התגוננה מפני התוקף וסובלת מחבלות, אבל חוץ מזה היא בסדר פיזית". היא התקשרה למשטרה והתוקף נמלט מהמקום. בשנה שעברה אישר הקונגרס מימון להגברת האבטחה של מחוקקים, שמקבלים אלפי איומים מדי שנה.

על פי דו"ח המשטרה, גב' קרייג אמרה לחוקרים כי האיש היה אולי תחת השפעת סמים בלובי של בניין הדירות שלה באזור בוושינגטון די סי. כשהיא עלתה למעלית, האדם הלך אחריה פנימה למעלית, החשוד היכה את גב' קרייג בסנטר ותפס את צווארה. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית היא התגוננה על ידי זריקת קפה רותח לעבר התוקף.

כוס קפה חברת קונגרס תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד