י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"העליון בטל ומבוטל"

השרה מהליכוד: זה הצעד שנעשה אם נתניהו יצא לנבצרות

השרה גלית דיסטל אטבריאן התייחסה להיתכנות שבג"ץ יקבע כי יש להוציא את ראש הממשלה נתניהו לנבצרות. "אנחנו מחוקקים מיד חקיקה שהופכת את העליון לבטל ומבוטל בכל התחומים האלה", אמרה

השרה מהליכוד: זה הצעד שנעשה אם נתניהו יצא לנבצרות
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שרת ההסברה ח"כ גלית דיסטל אטבריאן התייחסה אמש (מוצ"ש) לאפשרות שבית המשפט העליון יקבע כי יש להוציא את ראש הממשלה נתניהו לנבצרות ואמרה כי במידה וההחלטה כזאת תתקבל, "אנחנו מחוקקים מיד חקיקה שהופכת את העליון לבטל ומבוטל בכל התחומים האלה, רטרואקטיבי ומחזירים אותו". את הדברים אמרה בריאיון לערוץ 14.

כזכור, בג"צ הורה ביום שישי לראש הממשלה בנימין נתניהו וליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה למסור תוך חודש תגובה על העתירה שדורשת להוציא את נתניהו לנבצרות. שופטת בית המשפט העליון דפנה ברק ארז הורתה למדינה להשיב לעתירת התנועה לאיכות השלטון עד החודש הבא.

התנועה לאיכות השלטון טענה בעתירה, שנתניהו מפר את הסדר ניגוד העניינים שנערך לו, ושעליו לצאת לנבצרות: "נוכחנו לראות כיצד ראש הממשלה הנאשם מוביל בימים אלו מהלך דורסני ומהיר של פגיעה אנושה במערכת המשפט ובמערכות אכיפת החוק בישראל" נכתב בעתירה הדחופה שהגישה אתמול כאמור התנועה לאיכות השלטון לבג"ץ.

לאחרונה הבהירה היועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב-מיארה, כי לא קיימה דיונים לגבי הוצאת ראש הממשלה לנבצרות. כעת, בעקבות החלטת בג"צ, היא תידרש כאמור לקיים דיונים בנוגע לעתירה ולמסור תגובה מקדמית.

 

בנימין נתניהו גלית דיסטל אטבריאן בית המשפט העליון נבצרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד