י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הגר"ד יוסף: "להיות הרב עובדיה לא צריך ברכות"

האברכים בקריית גת ניצלו את הפסקת האש למעמד חלוקת מלגות לבני התורה בעיר, בהשתתפות גדולי ישראל • סיקור ותיעוד

הגר"ד יוסף: "להיות הרב עובדיה לא צריך ברכות"

מאות השתתפו אמש (ב) במעמד אדיר לכבודה של תורה ולומדיה באולם אור החיים בעיר קריית גת. מדובר במעמד סיום מבצע 'ועתה כתבו לכם׳, אשר במסגרתו נשלחו מאות 'חבורות' ומאמרים בהלכה ובשמעתתא, שנכתבו על ידי אברכים ובחורים מסלתה ושמנה של קריית גת.

המבצע הכביר הוקדש לשמו ולזכרו הטהור של הגר"ע יוסף זצ"ל. והינו פרי יוזמתו הברוכה של יאיר בן שטרית מקריית גת. במעמד השתתפו ונשאו דברי תורה וברכה, חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף, הראשל"צ הגר"א בקשי דורון, הגר"מ טולדאנו אב"ד ירושלים, יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי, ראשי כוללים ורבני השכונות וראש העיר קריית גת אבירם דהרי,

בתחילה מסר חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף שיעור מקיף בהלכות שבת, ולאחר מכן נשא דברי התעוררות וחיזוק בעמלה של תורה, בדבריו אמר הגר"ד כי על כל בני התורה לשאוף להיות כמרן זצ"ל.

"באים בחורים ומבקשים ברכה. הרב יברך אותי שאני אהיה כמו הרב עובדיה, בשביל להיות הרב עובדיה צריך לעמול בתורה, להשקיע, רק ככה אפשר להגיע להיות הרב עובדיה", אמר הגר"ד וסיפר כי כאשר בישיבת פורת יוסף היה משבר תקציבי, הלכו תלמידי הישיבה עם הרב בן ציון אבא שאול למירון בשביל להתפלל ולעשות מגבית לישיבה. אך הגר"ע לא היה מוכן ללכת. "כל כולו היה תורה ועוד תורה", אמר, וציין כי גם בימי בין הזמנים היה הגר"ע שקוע בלימודו ולא ידע מימיו מה זה 'בין הזמנים'.

בסיום המעמד קיבלו הזוכים מלגות וסט של ספרי הגר"ע זצ"ל.

צילום: אייל לוי
























דוד יוסף מעמד קרית גת מלגות אברכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד