כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
'עשה זאת בעצמך'

ניאו-נאצי שהפיץ הוראות כיצד לבנות מקלע - הורשע בטרור

ניאו-נאצי סקוטי שהפיץ הוראות כיצד לבנות מקלע בשיטת 'עשה זאת בעצמך' הורשע בטרור. ג'יימס פארל הודה בעבירה על פי חוקי הטרור בבית המשפט העליון בגלזגו. הוא גם הודה שהביע דעות אנטישמיות, גזעניות וניאו-נאציות

ניאו-נאצי שהפיץ הוראות כיצד לבנות מקלע - הורשע בטרור
מטווח ירי. אילוסטרציה צילום: pixabay

ניאו-נאצי סקוטי ששיתף מידע כיצד לבנות מקלע בשיטת 'עשה זאת בעצמך', הורשע בטרור. ג'יימס פארל, בן ה-32, הודה ביום חמישי האחרון בעבירה לפי חוק הטרור וגם הודה שהביעת דעות אנטישמיות, גזעניות וניאו-נאציות. גזר דינו יינתן במועד מאוחר יותר.

ג'יימס פארל היה בקשר עם אנשים בעלי דעות דומות מצפון מזרח אנגליה ומחלקים אחרים של בריטניה באמצעות הטלגרם, שם הם שיתפו מידע ונתנו הוראות כיצד להרכיב נשק אוטומטי תוצרת בית. במרץ אשתקד הורשעו חברי הקבוצה הזו בעבירות לפי חוק הטרור. במהלך משפטם, התברר כי הם שיתפו מידע על טרור, שיתפו אידיאולוגיה גזענית ופרסמו סרטונים של זוועות.

לאחר הדיון אמר מפקד המשטרה סטיוארט יוסטון, ראש היחידה לפשע מאורגן ולוחמה בטרור במשטרה סקוטלנד: "פארל לא רק הביע דעות שאינן מקובלות לחלוטין בחברה מתורבתת, אלא לפעולותיו בשיתוף חומרים מסוג זה היה פוטנציאל של סיכון הציבור. משטרת סקוטלנד אסירת תודה על הסיוע של שוטרי לוחמה בטרור מצפון מזרח אנגליה, שיזמו את החקירה שהובילה לחשיפת פעילותו של פארל".

נשק ניאו נאצי סקוטלנד בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד