י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עשרות נרשמים כל יום

חדש: קבוצת הוואטסאפ שמקבצת את מיטב המשרות לחרדים

אתר ג'וביק אשר הכה גלים במגזר החרדי וחולל מהפכה בכל הנוגע לאיוש ואיתור משרות בציבור החרדי והדתי, מרחיב כעת את סל הכלים אותו הוא מציע, עם קבוצת וואטסאפ ייחודית בה מוצעים שלל סוגי עבודות המותאמות עבור המגזר החרדי והדתי 

 חדש: קבוצת הוואטסאפ שמקבצת את מיטב המשרות לחרדים
קבוצת וואטסאפ צילום: unsplash

בשורת התעסוקה במגזר החרדי מתרחבת: אחרי שאתר ג'וביק הכה גלים במגזר החרדי וחולל מהפכה בכל הנוגע לאיוש ואיתור משרות בציבור החרדי והדתי, עם אלפי משרות עבור המגזר, כעת מרחיב את שירותיו ועובר גם לגזרת הרשתות החברתיות עם תפעול קבוצת וואטסאפ.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של ג'וביק ותהנו ממגוון משרות מידי יום>>>

בקבוצה מוצעים שלל סוגי עבודות המותאמות עבור המגזר החרדי והדתי, הן מבחינת אופי המשרה והן מבחינת דרישות סף גמישות עבור המגזר, לרבות משרות שאינן דורשות ידע או תעסוקה מוקדמים ואף חברות המציעות הכשרה מטעמן לנוחות אלו שלא רכשו ידע מקצועי מוקדם.


בקבוצה נשלחות מידי יום משרות במגוון תחומים, ביניהם: הייטק, חינוך, הנדסה, אדמיניסטרציה, עריכת דין, ניהול, לוגיסטיקה, אופנה, אבטחה, כספים ועוד. קבוצת הוואטסאפ שקטה, כאשר רק המנהלים יכולים לשלוח הודעות.

המשרות נשלחות עם קישור בגוף ההודעה כך שבלחיצה קלה מגיעים למשרה באתר, עם נוחות ונגישות מירביות.

כידוע, יחד עם שינויי הדפוסים החברתיים במגזר וההשתלבות ההמונית בשוק העבודה, נוצרה גם כמיהה לאיתור משרות שהולמות את אורח החיים החרדי, שכן לא פעם המרקם החברתי של מקום העבודה, אתגרי הכשרות ומכשולים רבים נוספים מייצרים קשיים לא פשוטים עבור העובד החרדי.

אתר ג'וביק מבית אולג'בס עונה על הצורך הגובר ומציע משרות רבות ומגוונות לחרדים, בשלל קטגוריות שונות, תוך שימת דגש רחב על פרסום מודעות דרושים של עסקים וחברות חרדיים או כאלו המכבדים ומכירים את צרכי העובד והעובדת החרדיים. בהתאם לכך האתר אף מכיל סינונים המותאמים למגזר החרדי, כגון בית כנסת במקום העבודה וכדומה.

רבים במגזר החרדי והדתי כבר החלו להשתמש בשירותי האתר וליהנות ממגוון רב של הצעות בעולם התעסוקה.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של ג'וביק ותהנו ממגוון משרות מידי יום>>>

ג'וביק חרדים עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד