כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ניסתה לגנוב זהות

אשה מרוסיה הואשמה בנסיון הרעלה ע"י עוגת גבינה ומרק עוף

אשה מרוסיה בת 45, נמצאה אשמה בארה"ב ב-7 מתוך 10 האישומים שהוגשו נגדה. האישומים נוגעים למזימה לגניבת זהות של אשה ונסיון להרעיל את אותה אשה במזון מורעל. היא צפויה לעונש של עד 25 שנות מאסר

אשה מרוסיה הואשמה בנסיון הרעלה ע"י עוגת גבינה ומרק עוף
עוגת גבינה צילום: pexels

אשה מרוסיה נמצאה אשמה בארה"ב בקשר למזימת גניבת זהות של אשה אחרת, נסיון הרעלה בעוגת גבינה ובמרק עוף בניסיון להרוג אותה. ויקטוריה נאסירובה, בת 45, נמצאה אשמה בשבעה מתוך 10 האישומים שהוגשו נגדה, כולל ניסיון רצח, ניסיון תקיפה וכליאה בלתי חוקית, כך קבע חבר מושבעים בבית המשפט העליון של קווינס ניו יורק בסוף השבוע האחרון.

גזר דינה של הפושעת יגזר ב-21 במרץ, היא צפויה ל-25 שנות מאסר. הנמלטת הבינלאומית, שיש לה נטייה למעילי פרווה ויהלומים יקרים, החלה את מסע הפשע שלה ב-2014, כאשר ברחה מרוסיה לאחר רצח שכנתה, בנוסף היא חשודה במספר מקרי שוד ברוסיה. כתב אישום מחריד בגין רצח תלוי ועומד על רצח שכנתה ברוסיה ב-2014, על פי הדיווחים היא נמלטה לניו יורק לאחר הרצח האכזרי של שכנתה אלא אלקסיינקו, בת 54. האינטרפול הוציא אז הודעה אדומה למעצרה בגין רצח.

אסירובה נכנסה לאולם בית המשפט בסוף השבוע אזוקה בידיים. היא נמצאה אשמה בניסיון רצח, ניסיון תקיפה, תקיפה מדרגה שנייה, מאסר שלא כדין וניסיון גניבה. הפושעת הביעה הקלה מסויימת כאשר חבר המושבעים פטר אותה משלוש עבירות למרות שרוב האישומים נגדה התקבלו.

התובעים טענו כי נאסירובה גנבה מזומן, דרכון, כמו גם בגדים ותכשיטים שמכרה בסביבות 100 אלף דולר לאחר שהרעילה את חברתה. הפושעת הכחישה תחילה את ההאשמות בראיונות לתקשורת לאחר מעצרה.

עוגת גבינה מרק ארה''ב רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד