כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
האחים ישמרו מרחק

הנסיך הארי ומייגן הוזמנו להכתרת המלך

בנסיון לפייס את בני הזוג, הנסיך הארי ומייגן הוזמנו להכתרת המלך בחודש מאי הקרוב. בבריטניה דווח כי הנסיך הארי ומייגן מרקל נכללו ברשימת האורחים של ההכתרה מכיוון שהמלך מעוניין לתקן את היחסים עם בנו הצעיר

הנסיך הארי ומייגן הוזמנו להכתרת המלך
המלך צארלס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הנסיך הארי ומייגן מרקל יוזמנו להכתרת המלך באביב הקרוב, כך מדווח ה'דיילי אקספרס'. על פי הדיווח, תוכנית מפורטת תצא לדרך כדי להבטיח שבני הזוג "לא יאפילו על ההליכים בשום צורה", וזאת לאחר שהארי הטיח האשמות וביקורת על משפחת המלוכה בספר שלו והקדיש חלק ניכר בספר נגד אחיו וויליאם. "הם ברשימה והתכנון נמצא בעיצומו כדי לוודא שההליכים יתנהלו בצורה חלקה ככל האפשר ללא כל דרמה", מסר מקור בארמון.

גורמים רשמיים רוצים במיוחד לצמצם את הסיכוי שהארי והנסיך וויליאם ייראו יחד בציבור, ומארגנים סידורי ישיבה במנזר וסטמינסטר כדי למנוע מהאחים להצטלם יחד. הזמנות לאירוע יישלחו בשבועות הקרובים לאחר אישור רשימת האורחים הסופית, אמר המקורב לעיתון. אבל הם אישרו שהארי ומייגן נמצאים כרגע ברשימה של 2,000 בני משפחה, לצד בני המלוכה מקומיים וזרים, מכובדים ומנהיגים עולמיים.

הנוכחות של הארי ומייגן בהכתרה תהיה מעוצבת בקפידה, אומרים מקורבים, כאשר המארגנים ישתמשו בתוכניות ליובל הפלטינום של המלכה כמתווה כדי להבטיח שלא יהיו מפגשים מביכים כמו מפגש פומבי עם וויליאם וקייט. גם מיקומם של הארי ומייגן יהיה מחושב היטב כדי להבטיח שהאחים לא ילכדו בשום צילום יחד כדי למנוע בעיות בשל מערכת היחסים העכורה ביניהם שתאפיל על האירוע.

המלך צארלס הארי ומייגן וויליאם וקייט מסע הכתרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד