כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הציפור הובסה

עבודה של שנים: 300 קילו אגוזים התגלו בתוך קירות בית

בעלים של חברת הדברה, חשף מאגר בלוטים של ציפור במשקל 300 ק"ג בתוך בית בקליפורניה לאחר שקיבל שיחת טלפון מבעל בית מודאג שגילה כי מישהו מילא את קירות ביתו עם אחד המזונות החשובים ביותר של חיות בר

עבודה של שנים: 300 קילו אגוזים התגלו בתוך קירות בית
אגוזי האלון שהוצאו מקירות הבית צילום: Nick’s Extreme Pest Control

בעל דירה בקליפורניה ארה"ב הזמין חברת הדברה שגילתה "חסכונות חיים שלמים" של ציפור שאגרה בתוך קירות הבית את אגוז האלון. ניק קסטרו, הבעלים של 'ניק'ס אקסטרים הדברה' קיבל טלפון מתושב מודאג שזיהה "רימות ותולעי קמח" זוחלים בביתו.

הוא הניח שחיה כנראה מצאה את דרכה לתוך הקיר שלו ומתה בפנים - וקרא לאיש מקצוע לחוות דעת. כשהגיע ניק לבית, הוא חתך חור קטן בקיר בחדר השינה בקומה השנייה והיה המום כשעשרות אלפי בלוטים נשפכו מהפתח, הבלוט הוא אחד המזונות החשובים ביותר של חיות בר באזורים בהם צומחים עצי אלון.

בסופו של דבר הערימה הייתה בגובה של כמה מטרים, במשקל של כ-300 קילו. ניק המדביר כתב בפייסבוק: "נתקלתי בזה בעבודה, הציפור הייתה קצת אגרנית, מילאתי כשמונה שקיות אשפה מלאות בלוטים במשקל של כ-300 ק"ג. מעולם לא נתקתי במשהו כזה".

אבל לא רק שהציפור השאירה את בעל הבית עם בלגן עצום לנקות, אלא גם חורים בכל ביתו לתיקון. ניק המשיך לבדוק את הבית כולו ונתקל בחורים בערימת הארובה, ואמר שהציפור כנראה מחביאה שם את הבלוטים בין שנתיים לחמש שנים. ניק הוסיף: "הציפור הזאת אחסנה אוכל בכל מקום, יש חורי נקר ברורים בכל הבית".

ניק הצליח לתקן את הנזק שהציפור גרמה וחסם את נקודות הכניסה שלה לבית, בהתייחסו לפוסט של ניק, אחד מהגולשים בפייסבוק כתב: "הנקר הזה יהיה הרוס, עבד כל כך קשה בשביל ההון הזה והכל נעלם. כאילו מיליונר הפסיד פתאום את כל הכסף שהוא עבד עבורו ללא לאות".

אגוז ארה''ב ציפור קליפורניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד