כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"לקח לי זמן לעכל ולכתוב"

העיתונאי גילה על הקרבה המשפחתית לנרצחים

"נודע לי שיעקב ישראל ואשר מנחם הם ילדיה של בת דודי, דבורה. אביה עמוס, סב הנכדים, הוא אחיה הצעיר של אמי ז"ל". כך גילה העיתונאי ברוך קרא והוסיף, "לצערי עם השנים הקשר הפך לרופף יותר והתמצה במפגשים משפחתיים נדירים, ולא באמת הכרתי את שני הילדים המתוקים האלה"

העיתונאי גילה על הקרבה המשפחתית לנרצחים
האחים פאלי הי"ד צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

הפרשן המשפטי של 'חדשות 13' ברוך (ברוכי) קרא גילה ל-172 אלף עוקביו כי הוא קרוב משפחה של שני הילדים הקדושים לבית משפחת פאלי וכי גילה הקרבה המשפחתית הודות לפיגוע הרצחני.

"לקח לי זמן לעכל ולכתוב: הלב נקרע", כתב קרא בטוויטר, "אתמול (מוצ"ש) בשעות הערב נודע לי שיעקב ישראל ואשר מנחם הם ילדיה של בת דודי, דבורה. אביה עמוס, סב הנכדים, הוא אחיה הצעיר של אמי ז"ל. לצערי עם השנים הקשר הפך לרופף יותר והתמצה במפגשים משפחתיים נדירים, ולא באמת הכרתי את שני הילדים המתוקים האלה".

ברוך קרא. (מתוך פייסבוק)

את הקשר המשפחתי הסביר, "עמוס, רעייתו גילה, 11 ילדיהם (אחד מהם, דוד, נפטר לפני כשנה בנסיבות טרגיות), הם אנשים צדיקים, גומלי חסד ומאירי פנים. המשפחה הרחבה שלנו מורכבת מכל גווני החברה הישראלית - מחילוניים גמורים, דרך כיפות סרוגות בגוונים שונים ועד חרדים ליטאיים. סבתא של כולנו, סבתא יהודית (אמא של עמוס ושל אמי), שבשנות חייה המפגשים המשפחתיים היו תכופים יותר, לימדה אותנו לכבד אחד את השני, להכיר בשונות של כל אחד מבלי לוותר על אמונותיך וערכיך האישיים. אמי ושתי אחיותיה התאומות כבר בעולם שכולו טוב; אין לי באמת מושג מה קורה שם בעולם הבא, יש בי כמובן אמונה שלמה בקב"ה, אבל היא מתבססת בעיקר על העולם הזה".

ברוך קרא הוסיף וכתב: "למרות זאת, מאתמול מתגלגל בנפשי ההרהור המתבקש שאולי בכל זאת שלוש הדודות המבוגרות, יחד עם הדוד הצעיר דוד, יחבקו שם את הנכדים הקטנים של עמוס וידאגו להם. שלושתן היו אמנם רחוקות מחייו החרדיים של עמוס, אחיהן הצעיר, אבל אהבו אותו, את ילדיו, נכדיו וניניו אהבה גדולה. עמוס, גילה, דבורה ובעלה אברהם נח (שנתפלל להחלמתו המהירה), שלא תדעו עוד צער בימיכם. תהא נשמתם של יעקב ישראל ואשר מנחם צרורה בצרור החיים".

ברוך קרא אשר מנחם פאלי יעקב ישראל פאלי דבורה פאלי פיגוע הדריסה בשכונת רמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד