כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
פשוט משתלם

היה שווה לחכות: המכירה הסינית השנתית של 'עזר מציון' במזל כפול

איך 'עזר מציון' מצליחה להפתיע גם בפעם ה-14? למה כשאתם רוכשים כרטיסים למכירה הסינית של 'עזר מציון' הרווח שלכם כפול? ואיך הרב צ'ולק יודע מה אתם מרגישים כשאמבולנס של 'עזר מציון' עובר לידכם ברחוב? • נכנסתם להגרלה? נפלא! עכשיו אתם יכולים לקרוא

היה שווה לחכות: המכירה הסינית השנתית של 'עזר מציון' במזל כפול
מי יזכה ברכב? צילום: יח"צ

עד היום לא היה לי הסבר מדוע כשאני מחזיק את קטלוג המכירה הסינית של 'עזר מציון', אני מרגיש שייכות פנימית, מעין גאוות יחידה שאומרת: ידעתי! ידעתי שגם השנה תצליחו להפתיע!

השנה, כשפתחתי את הקטלוג וקראתי את דבריו של הרב צ'ולק בפתח החוברת, הבנתי בבת אחת את הסיבה לזה: 'עזר מציון' זה אני, זה אתה, זה אַת, זה כולנו! 'עזר מציון' זה הפנים היפות של עם ישראל, ולכן גם המכירה הסינית הזאת שייכת לכולנו.

שעת חצות במיון של אחד מבתי החולים הגדולים בארץ. כאבים לא מוסברים הזעיקו אותנו לכאן לפני שלוש שעות, ובינתיים: שום דבר. הצוות הרפואי אינו נח לרגע, אך יש כל כך הרבה חולים שצריכים אותם, ויש מקרים של פיקוח נפש, שה' ישמור. וכך אנחנו בהמתנה מורטת עצבים – שייגשו, שיאבחנו, שירגיעו, שייתנו טיפול...

ופתאום: אור! צמד מתנדבים נכנס אל המיון ומתחיל לחלק סנדוויצ'ים. ברגע הראשון אנחנו מסרבים בנימוס. למי יש ראש לאכול בכלל? אבל אחרי שאנו מקבלים בתודה את הכריך העשוי באהבה ומוגש בחום ובמאור פנים, אנו נזכרים שבעצם יצאנו מהבית בחטף בדיוק כשתכננו להכין ארוחת ערב, וחשבון מהיר מגלה שכבר שעות ארוכות לא הכנסנו אל פינו מאומה.

להשתתפות בהגרלה הסינית ולהצלת חיים לחצו כאן>>>>

בפעם הבאה ש'עזר מציון' מציעים משהו – אנחנו אומרים תודה מראש. כבר הבנו שהם יודעים הרבה יותר טוב מאיתנו – מה אנחנו צריכים בכל שלב של ההתמודדות הזאת. תשאלו את כל מי שנעזר בהם, ומדובר במאות אלפי אנשים בשנה! הניסיון שלהם עצום, והלב – כפווול, רק רוצה להעניק ולעזור ולהקל ולעטוף את אלו שחייהם שינו פתאום כיוון וזקוקים לתמיכה. שלא תהיו שם לעולם, אבל מי שהיה יודע...  

לכן נגעו לי כל כך מילותיו של הרב צ'ולק, שפתח את דבריו בחוברת בשאלה: "מה קורה לכם כשאמבולנס של 'עזר מציון' חולף על פניכם בדרך? מה אתם מרגישים כשמתנדבים של 'עזר מציון' מציעים לכם חמגשית בבית חולים?" כי התשובה שהוא מציע היא בדיוק מה שאני מרגיש ומן הסתם גם אתם, וכך הוא כותב: "אין לי ספק שבכל מפגש כזה אתם חשים רגש של קרבה ושותפות, מפגש מחמם לב עם מישהו קרוב, מוכר ומוערך. זה קורה מפני ש'עזר מציון' הוא ארגון החסד של כל עמ"י. עשרות אלפי מתנדבים ומתנדבות מסורים מניעים את מערכי החסד של 'עזר מציון' החולשים על עשרות תחומי סיוע ועזרה למתמודדים באשר הם, ואין-ספור שירותים יקרים מוצעים לכל פונה בעשרות סניפי 'עזר מציון' בארץ – במאור פנים ובלא תשלום".

בהמשך דבריו משתף יו"ר הארגון העצום הזה בצורך ובזכות להיות שותפים במפעל העצום של 'עזר מציון': "חלק גדול ממימון הפעילות הענפה הזאת נעשה באמצעות הכספים המגויסים במכירה הסינית השנתית, שבה עם ישראל מביע את הערכתו לפעילות החיונית של 'עזר מציון' ואת רצונו להיות חלק ממנה, באמצעות רכישת כרטיסים להגרלה. אנו בטוחים שתאירו פנים לנאמנות המסורות המוכרות את כרטיסי ההגרלה למכירה הסינית ותוקירו את חלקן החשוב במערך החסד הזה".

כן, אפשר להתדיין איזו חבילה לרכוש ולאילו הגרלות להיכנס. אפשר לדון אם כדאי יותר לזכות במקרר הייסנס יוקרתי, או שעדיף לזכות ב-10,000 ₪ ל'טרקלין חשמל' ולבחור שם איזה מקרר שרוצים, אבל אין שום שאלה על עצם הדבר. יש מכירה סינית של 'עזר מציון'? אנחנו בפנים!

להשתתפות בהגרלה הסינית ולהצלת חיים לחצו כאן>>>>

האמת? מלבד עצם הזכות להשתתף, זה פשוט משתלם, כי גם בפעם הארבע-עשרה 'עזר מציון' מצליחה להפתיע בפרסים מתגמלים במיוחד. כל מה שעל הפרק נמצא כאן; שמעתם על קרעסטיר ועל הסגולות ומרגישים שאתם רוצים להיות שם? דפדפו לפרס 20 ויש לכם סיכוי להתפלל על ציונו של ר' שעיה בן ר' מוישה. חולמים על קנדלברה מלכותית שתפאר את סלון השבת שלכם? ב-18,000 ₪ ל'הצורפים' ודאי תמצאו משהו לטעמכם... חלק מהפרסים הם פינוקים שרוב האנשים לא מפרגנים לעצמם, אבל לזכות בהם – כל אחד רוצה. בקטגוריה הזאת תמצאו 14,000 ₪ לעבודות נגרות + מעצבת, צביעת בית + קיר אומנותי, וגם 'חבילת ריענון הבית' שאם תזכו בה – כל מי שייכנס אליכם הביתה ירגיש את ההבדל.

כמובן ישנם הפרסים הגדולים: כספת מלאה במאה אלף דולר, מכונית יוקרתית, תשלומי משכנתא לשנה, חופשות, טיסות, מכשירי חשמל, ריהוט וצעצועים לילדים. אגב, אם תאזינו השנה לדיונים על הפרסים תגלו בהם טוויסט מעניין; כבר מבחוץ מבשר הקטלוג שהפעם זה רווח כפול, ומסביר: פוווול זכויות, פוווול מתנות. אכן, כל מי שמשתתף בהגרלה הזאת זוכה! זוכה להיות בצד הנותן של 'עזר מציון', וזוכה באופציה לזכות באחד מעשרות הפרסים היוקרתיים שנתרמו למען המכירה הסינית, אבל בפנים תגלו שרבים מהפרסים מאפשרים לכם להכפיל את ההנאה, כי מישהו החליט לפנק אתכם ולפרגן לזוכה בפרס הזה – עוד בונוס שווה על הדרך. למשל, מי שיזכה בחופשה משפחתית באירופה יקבל גם 1,000 אירו לכניסה לאתרים, ומי שיזכה בפרס 'גינה מהחלומות' שכולל בריכה, גריל גז וריהוט גן, יכפיל את ההנאה כשיקבל גם תכנון והקמה לגינת החלומות הזאת. חפשו בין הפרסים את לוגו 'תכפילו את ההנאה', ותדעו שמדובר בפרס שווה במיוחד.

עדיין מתלבטים במה לבחור? לכו לעמוד הראשון של הקטלוג וחפשו שם את חבילת הכרטיסים האטרקטיבית ביותר בשבילכם.

נכנסתם? רכשתם? יופי, זכיתם!

זכיתם להיות שותפים בעשרות נסיעות יומיות של חולים באמבולנסים של 'עזר מציון'. זכיתם להיות שותפים במאגר מח עצם מציל חיים. זכיתם להיות חלק ממעטפת תמיכה וסיוע למשפחות של חולי סרטן. זכיתם להיות שותפים גם בסנדוויץ' שמתנדבי 'עזר מציון' יחלקו הערב בחדרי המיון... זכיתם להיות חלק מארגון המסייע למאות אלפי איש בשנה! ומכל הלב אנו מאחלים לכם שתזכו גם בפרסים שאתם חולמים עליהם, ובעיקר – שתמיד תזכו להיות בצד הנותן.

להשתתפות בהגרלה הסינית ולהצלת חיים לחצו כאן>>>>

עזר מציון הגרלה סינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד