ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

ליברמן: "אסור להיגרר למלחמת התשה עם חמאס"

שר החוץ פרסם סטטוס לוחמני: "כשמדברים ברצינות על ביטחונם של תושבי ישראל - אין כל אפשרות אחרת למעט מהלך ישראלי נחוש"

ליברמן. צלם: פלאש 90
ליברמן. צלם: פלאש 90

שרי הקבינט יתכנסו היום (ד) בצהריים בכדי לדון בתגובה להמשך ירי הרקטות על ידי החמאס.

שר החוץ אביגדור ליברמן פירסם הבוקר דרישה נחרצת להכניע את החמאס. בדף הפייסבוק שלו, כתב ליברמן: "אני מקווה שעכשיו ברור לכולם שמדיניות 'השקט ייענה בשקט' פירושה שחמאס הוא היוזם והוא זה שמחליט מתי, היכן, וכמה הוא יורה על תושבי ישראל ואילו אנו מסתפקים רק בתגובה, שגם אם היא חזקה היא עדיין רק תגובה".

"חמאס שולט בגובה הלהבות", הוסיף ליברמן, "ובעיתוי הנוח לו להפר את שגרת החיים של תושבי ישראל בכלל ותושבי הדרום בפרט. זה קרה אתמול, זה קורה היום וזה עלול לקרות גם ב-1 לספטמבר וגם בערב ראש השנה".

ליברמן המשיך והבהיר כי המשך המצב הקיים משמעותו מלחמת.התשה מתמשכת כנגד החמאס, "ההצעה שנשמעת לאחרונה, לא להסדרה, לא להסכם ולא להתחייבות חד משמעית של הפלסטינים לשקט מעכשיו ולעד, פירושה היא מלחמת התשה, דבר שלמדינת ישראל אסור להיגרר אליו".

"גם ההצעות למהלכים חד צדדיים שנשמעות הן הצעות של פוליטיקאים הסובלים משכחה ואני מזכיר לכולם מהלך חד- צדדי הקרוי 'ההתנתקות' שכבר ננקט בעזה ועל תוצאותיו אנו משלמים עד היום.
גם אם חס וחלילה זהבה גלאון היתה ראשת הממשלה ודב חנין היה מכהן כשר הביטחון, גם הם בסופו של דבר היו מורים על מהלך צבאי נרחב להפלת שלטון החמאס.

"לכן, כשמדברים ברצינות על ביטחונם של תושבי ישראל צריך להבין שאין כל אפשרות אחרת למעט מהלך ישראלי נחוש שמשמעותו היא אחת - הכנעת החמאס", מסיים שר החוץ.
רקטות ישראל חמאס ליברמן קבינט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד