כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הומלץ לדבר על מזג האוויר

הנסיכים רוצים כניעה מצד משפחת המלוכה כדי לסיים את הריב

מייגן והארי אמורים להשתתף בהכתרת מלך בריטניה במאי הקרוב, ולזוג הומלץ לדבר רק על "מזג האוויר" בהכתרת צ'ארלס. מקור מלכותי אמר כי ,הדוכס והדוכסית מסאסקס לא צריכים לדבר על שום דבר מלבד מזג האוויר אם הם ישתתפו בהכתרה"

הנסיכים רוצים כניעה מצד משפחת המלוכה כדי לסיים את הריב
המלך צ'ארלס השלישי צילום: The Royal family

מייגן מרקל והנסיך הארי "רוצים כניעה והתנצלות" ממשפחת המלוכה על היחס שלטענתם קיבלו, כך טען מקורב מלכותי. הדוכס והדוכסית מסאסקס האשימו את עוזרי המלוכה בכך שהם פעלו נגדם באופן פעיל וסירבו להתמודד עם סיקור עיתונאי שלילי עליהם. בני הזוג צפויים כעת לחזור לבריטניה כדי להשתתף בהכתרת המלך אביו של הארי במאי הקרוב, אך השערות רבות מתפרסמות לגבי מצב היחסים שלהם עם המשפחה.

לדוכס ולדוכסית מסאסקס הומלץ לדבר רק על "מזג האוויר" אם הם ישתתפו בהכתרת המלך צ'ארלס במאי הקרוב. ה'דיילי אקספרס' מדווח, כי הארי ומייגן יוזמנו לטקס במנזר וסטמינסטר למרות טענות והאשמות שהם העלו נגד משפחת המלוכה בסדרת נטפליקס שלהם ובספר זיכרונותיו של הארי.

הפרשן המלכותי, קינסי שופילד, אמר שארמון בקינגהאם רוצה לארגן את האירוע ההיסטורי כדי לוודא שהמלך צ'ארלס יהיה מרכז תשומת הלב, אבל כולם יודעים שהארי ומייגן יהיו 'מסמר הערב' אם הם ישתתפו.

מקור המקורב למשפחת המלוכה אמר שהארי ומייגן צריכים להיות מוכנים לדבר עם משפחת המלוכה רק על מזג האוויר, כי "כולנו יכולים להבין את זה". הוא ציטט פתגם עתיק "שפתיים רפויות מטביעות ספינות" ואמר כי "השניים האלה לא יכולים לסתום את הפה שלהם".

המלך צארלס הארי ומייגן הנסיך הארי וויליאם וקייט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד