ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

'פוקס ניוז' בשם בכיר ישראלי: מוחמד דף חוסל

פוקס: צה"ל הצליח לחסל את רב המרצחים ומפקד הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף • חמאס עדיין מכחיש בתוקף את דבר החיסול

הריסות עזה
הריסות עזה

ראש הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף, נהרג בתקיפת חיל האוויר בשכונת שייח רדואן ברצועת עזה – כך דיווחה היום (רביעי) רשת fox news מפי גורם מודיעין ישראלי. בתקיפה נהרגה אשתו של דף, בתו ואדם נוסף שזהותו לא ידועה.

דובר חמאס, סמי אבו זוהרי, טוען כי ראש הזרוע הצבאית של הארגון, מוחמד דף, כלל לא היה בבית בעת הניסיון לחיסולו. אבו זוהרי אמר את הדברים בערוץ הטלוויזיה של חמאס ''אל אקצא''.

"ידעתי עם מי אני מחתנת את בתי". חמותו של מוחמד דף, ראש הזרוע הצבאית של חמאס, הבהירה היום (רביעי) כי היא לא מצטערת על האופן שבו מצאה בתה את מותה בתקיפה שביצעה ישראל בלילה על בית משפחת דף ברצועת עזה. "אני חשה גאווה, כבוד, גדלות ותחושה של נעלות", היא אמרה לכתב אל-ג'זירה, זמן קצר לאחר שהביאה לקבורה את בתה ונכדה שנהרגו בתקיפה.

דובר הזרוע הצבאית של חמאס מוסר כעת בדרכו המפותלת הודעה שמשתמע ממנה כי מוחמד דף למעשה לא מת. "אתם כושלים מדיי מכדי שידכם תשיג אותו, אנחנו מבטיחים שמוחמד דף יפקד על הצבא שיוביל לשחרור ירושלים".

דובר הזרוע הצבאית של חמאס מזהיר חברות תעופה זרות שלא להגיע לנתב"ג ממחר ב-06:00 בבוקר
דובר הזרוע הצבאית של חמאס: אנחנו קוראים למשלחת בקהיר לעזוב אותה מיד.

כתב הרשת הקטארית הגיע לבית המשפחה במחנה הפליטים ג'בליה בצפון הרצועה, היא סיפרה בין השאר כי ידעה למי היא משיאה את בתה: "אם אני לא אקריב, והילדים והילדות שלי לא יקריבו, אז איך המולדת תשוחרר? אין בזה שום בושה. כבוד לי לקחת חלק בג'יהאד. אם הוא מקריב את חייו, אני לא יותר טובה ממנו. הבת שלי לא יותר יקרה ממנו וגם לא בני".

הכתב שוחח במקום גם עם אחות של רעייתו של דף. "אנחנו לא מתפלאים על מדינת ישראל שפוגעת בילדים מתחילת המלחמה", היא אמרה. "אפילו ב-2008 כשחיסלו את שייח ניזאר ריאן, הרגו 16 ילדים כדי לפגוע באדם אחד". היא הוסיפה: "היום בשביל לחפות על ההפסדים שלהם במלחמה בעזה הם מנסים לפגוע באישיות שהם חושבים שהיא נמצאת שם ורצחו נשים וילדים".

לדבריה, ישראל רצתה לנקום על הפסדיה, ו"נכשלה". היא הוסיפה כי הם ימשיכו להיאבק בישראל "עד האחרון שיישאר. אנחנו נשחרר את ירושלים בירתנו".
ילד עזה ישראל חיסול מוחמד דף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד