כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הוגשה תלונה במשטרה

רה"מ לשעבר אולמרט: "צריך לעבור לשלב המלחמה"

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט התראיין היום במהלך ההפגנה בירושלים לדמוקרט TV ואמר כי לדעתו צריך לעבור לשלב המלחמה, אותה לא מנהלים בנאומים אלא "פנים אל פנים, ראש בראש ויד ביד". בתגובה ארגון 'תורת לחימה' הגיש תלונה במשטרה נגד אולמרט על הסתה וקריאה למרד

רה"מ לשעבר אולמרט: "צריך לעבור לשלב המלחמה"
אהוד אולמרט צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

במהלך המחאה היום (שני) סמוך לכנסת, התראיין ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שישב בכלא בגין קבלת שוחד והפרת אמונים לערוץ דמוקרט TV ואמר כי לדעתו הגיע הזמן לשלב הבא של המחאה - המלחמה.

"אנחנו עומדים לפני מלחמה אמיתית. האירועים הללו - ההפגנות שאני הולך לכולן במוצאי השבת וההפגנה של היום, הן שלב ההקדמה לפני תחילת המחאה האמיתית שבסופו של דבר תפרוץ בכוח איתנים שירמוס את הגדרות ששמים לו היום, ויגיע לעיקר", אמר אולמרט.

עוד אמר אולמרט, שמתבטא רבות נגד נתניהו וממשלתו: "השינוי הזה לא יתחולל בעזרת נאומים, מן הסוג שמשמיעים כאן, שהם כולם נאומים ראויים שאנשים טובים משמיעים אותם, אנשים שאכפת להם ואנשים שכואב להם. אבל צריך להבין, אין פה אדם שלא מבין מה משמעות השינויים שמנסה הממשלה לחולל לא באמת צריך להסביר שום דבר, כי כולם כבר מבינים את הכל".

אולמרט הוסיף וטען כי "מה שצריך זה לעבור לשלב הבא, שלב המלחמה, ומלחמה לא מנהלים בנאומים. מלחמה מנהלים בקרב פנים אל פנים ראש בראש ויד ביד, וזה מה שיהיה כאן".

בתגובה לדבריו של אולמרט הגיש ארגון 'תורת לחימה' תלונה במשטרה. מהארגון הימני נמסר: "הגשנו הערב תלונה למשטרת ישראל כנגד מר אהוד אולמרט על הסתה וקריאה למרד, תוך הפרת חוק ושפיכות דמים. אין מקום במדינת ישראל ובכל חברה מתוקנת לאמירות מסוג אלו שהשמיע מר אולמרט, בודאי לא מפי מי שהיה ראש ממשלה ואישיות ציבורית".

בתגובה לדבריו של אולמרט אמר אריה קינג, סגן ראש עיירית ירושלים, כי "העבריין המורשע והמסוכן, הפושע אהוד אולמרט. מחרחר ריב, ממש מעודד מלחמה. אהוד אתה בושה לעירייה. אני מזמין אותך לקרב ראש בראש, יד ביד, פנים אל פנים. בא נפגש מושחת שכמוך, בכיכר ספרא המוכרת לך, זירת הפשע שלך שאותה אתה מכיר היטב. מוטב היה שתזדקן בשקט, הרחק מאור הזרקורים, כפי שראוי לעבריין!".

אהוד אולמרט ראש הממשלה הפגנה ירושלים הרפורמה המשפטית מלחמת אזרחים מלחמת אחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד