י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אימה בשחקים

מטוס צלל בפתאומיות והגיע לגובה של 775 רגל מעל פני הים

טיסה של חברת יונייטד איירליינס צנחה זמן קצר לאחר ההמראה מהוואי והגיעה לטווח של 775 רגל בלבד מהאוקיינוס ​​השקט בדרכה לסן פרנסיסקו. איש לא נפגע במהלך האירוע שאירע ב-18 בדצמבר האחרון אך פורסם לראשונה רק אתמול

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Moshe Shai/FLASH90

טיסה של יונייטד איירליינס צנחה 1,400 רגל תוך פחות מדקה, זמן קצר לאחר ההמראה מהוואי - והגיעה בטווח של 775 רגל בלבד מהאוקיינוס ​​השקט בדרכה לסן פרנסיסקו.

טיסה 1722 המריאה מנמל התעופה במאווי בשעה 14:49 ב-18 בדצמבר, במהלך מזג אוויר סוער והגיעה לגובה של כ-2,200 רגל, ואז המטוס צנח בצורה מפחידה עד לגובה של 775 רגל מעל האוקיינוס השקט, כך דיווח אתר התעופה -Air Current.

הטייסים בתושיה גדולה הצליחו להשתלט על המטוס ולהביאו חזרה לגובה המתאים, איש לא נפגע במהלך האירוע שדווח אתמול לראשונה, המטוס הצליח להגיע לגובה השיוט שלו של 33,000 רגל.

בזמן ההמראה, מזג האוויר היה גשום ופורסמה אזהרת שיטפון במחוז מאווי. המטוס נחת בשלום בסן פרנסיסקו 27 דקות מוקדם יותר מהמתוכנן לאחר טיסה של ארבע שעות ו-15 דקות, ויצא לשיקגו בטיסתו הבאה כשעתיים וחצי לאחר מכן.

"לאחר הנחיתה הטייסים הגישו את דו"ח הבטיחות, יונייטד היתה בתיאום הדוק עם רשות התעופה, שבסופה הטייסים קיבלו הכשרה נוספת. בטיחות נשארת בראש סדר העדיפויות שלנו", כך מסר דובר חברת יונייטד ג'וש פריד ל'ניו יורק פוסט'. "הטייסים שיתפו פעולה באופן מלא עם החקירה וההכשרה שלהם נמשכת", אמר. לשני הטייסים היו כ-25,000 שעות טיסה משולבות, הוסיף פריד. מחברת התעופה לא נמסר כמה מהשעות הללו היו על הבואינג 777 ומי משני הטייסים היה הקפטן בזמן התקרית.

במקרה נוסף, ב-10 בינואר השנה , מטוס בואינג 787 של חברת 'קטאר איירווייס' שהמריא מדוחא היה בירידה של 3,000 רגל לדקה כאשר הצוות איבד גובה במהלך הטיפוס לגובה, הטייסים חזרו לשלוט כאשר המטוס היה במרחק של 800 רגל מעל המים והטיסה נחתה בשלום בקופנהגן - דנמרק.

 

 

 

 

יונייטד איירליינס הוואי סן פרנסיסקו מטוס אוקיינוס השקט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד