כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לאחר הפלת חפצים מעופפים

בכיר בחיל האוויר האמריקאי לא שולל הימצאות חייזרים

חיל האוויר האמריקני הפיל בשבועות האחרונים ארבעה עצמים לא מזוהים שטסו מעל המרחב האווירי של המדינה. פקיד בכיר בחיל האוויר האמריקאי לא פוסל הימצאות חייזרים לאחר שהופלו ארבעת החפצים המעופפים

בכיר בחיל האוויר האמריקאי לא שולל הימצאות חייזרים
חייזרים: אילוסטרציה צילום: Pixabay

גנרל בכיר בחיל האוויר האמריקני אמר שהוא לא פוסל הימצאות חייזרים, זאת לאחר שחיל האוויר האמריקאי הפיל החודש שורה של חפצים מעופפים לא מזוהים. הגנרל גלן ואנהרק הסביר את עמדתו כשנשאל האם לעב"מים יש מקורות מחוץ לכדור הארץ.

במהלך תדרוך של הפנטגון ביום ראשון, נשאל ואנהרק, ראש פיקוד ההגנה האווירית והחלל של ארה"ב ופיקוד צפון, האם העצמים המעופפים יכולים להיות חייזרים. הוא ענה: "אני אתן לקהילת המודיעין ולקהילת המודיעין הנגדי להבין את זה, לא שללתי שום דבר". הוא אמר לעיתונאים בתדרוך: "בשלב זה, אנו ממשיכים להעריך כל איום פוטנציאלי לא ידוע שמתקרב לצפון אמריקה בניסיון לזהות אותו".

הוא אמר כי הצבא לא הצליח לקבוע באופן מיידי כיצד החפצים שהו באוויר או מהיכן הם הגיעו. "אנחנו קוראים להם חפצים, לא בלונים, מסיבה כלשהי", אמר. ב-4 בפברואר, יורט בלון ריגול סיני מול חופי דרום קרוליינה, ומאז הופלו שלושה חפצים לא מזוהים נוספים בצפון אמריקה. החיפושים עדיין נמשכים אחרי שרידי החפצים.

הבית הלבן מסר אתמול (שני) כי אין סימנים לכך שמדובר בפעילות של חייזרים. "לגבי היירוטים האחרונים אין אינדיקציה שמדובר בחייזרים, חשוב שהציבור האמריקאי יידע את זה", אמרה דוברת הבית הלבן קארין ז'אן-פייר.

 

 

 

הבית הלבן צפון אמריקה דוברת הבית הלבן ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד