א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
לאחר שניצחונו בוטל

חבר הפרלמנט מתמודד שוב לפרלמנט: "לא הודחתי"

מאיר חביב חבר הפרלמנט היוצא בצרפת, הודיע על החלטתו להתמודד שוב בבחירות לפרלמנט. לפני מספר שבועות הודיעה המועצה החוקתית של צרפת על ביטול ובחירות חוזרות במסגרתן נבחר בפעם השלישית כחבר פרלמנט

חבר הפרלמנט מתמודד שוב לפרלמנט: "לא הודחתי"
חבר הפרלמנט מאיר חביב צילום: באדיבות לשכתו

מאיר חביב חבר הפרלמנט היהודי הצרפתי יתמודד שוב על מושב בפרלמנט, לאחר שנפסל ניצחונו מתאריך 19 ביוני 2022, עם ביטול הבחירות הסביר חביב: "לא נפסלתי ולא הודחתי, הליך הבחירות בוטל. לפי כך יתקיימו בחירות חדשות ואני אוכל להתמודד".

חבר הפרלמנט היוצא הודיע ברשתות החברתיות על כוונותיו לעתיד: "הבחירות האחרונות בהן ניצחתי בוטלו לאחר הגשת מסמכים מזויפים על ידי המתמודדת נגדי. מאז, רבים שואלים על עתידי הפוליטי. אני רוצה להרגיע ולהשתיק את השמועות: אני אנהג באחריות ואמשיך לפעול למענכם, הצרפתים של המחוז ה-8, שתמכו בי 3 פעמים ברציפות. אם תחדשו שוב את המנדט שלי, אוכל להמשיך להילחם בשבילכם".

עוד אמר: "בתמיכת המשפחה הפוליטית שלי LR-UDI (מפלגת הרפובליקנים ומפגלת מרכז ימין) כפי שעשיתי זאת במהלך העשור האחרון, אני נחוש להתמודד בבחירות שיתקיימו ב-2 וב-16 לאפריל השנה ובע"ה שוב לנצח, דבר שיוכיח באופן ברור את צדקתי מול השקרים הפתולוגיים והמניפולציות של המתמודדת מולי שלא היססה להמציא ולזייף מסמכים על מנת לבטל את הבחירות".

בנוגע לביטול הבחירות הסביר חביב: "מתחילת הדרך, ניסו לעשות הכל כדי לפגוע בי מהסיבה הפשוטה שאני תומך נלהב של ישראל ולא מהסס להילחם בשקרים נגדה על במת הפרלמנט ולפעמים גם לצאת נגד עמדת משרד החוץ הצרפתי למען ירושלים המאוחדת וההתיישבות היהודית".

עוד אמר: "מאז ההחלטה על ביטול הבחירות, השמאל הקיצוני בצרפת ואויבי ישראל חוגגים, "מזל טוב, הצלחנו להוריד את הציוני" הם כתבו ברשתות החברתיות עם מיליוני צפיות. אבל הם לא יצליחו. אני אמשיך להילחם למען הצרפתים המתגוררים בישראל, נגד האנטישמיות והפנים החדשות שלה האנטי-ציונות".

מאיר חביב פרלמנט צרפתי בחירות צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד