כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הפתיע את המשק 

כך סוד שמישהו גילה לי ומעשה קטן שלי שינה את העתיד של הילדים שלי

לא ראיתי איך אני יוצא מהייאוש שנכנסתי אליו בעקבות הפסדים גדולים בבורסה, עד שחבר אחד חשף בפני סוד עצום ונפלא. וכך מעשה קטן שלי הוציא חברת ענק ממשבר כלכלי עצום והפתיע את כל המשק 

כך סוד שמישהו גילה לי ומעשה קטן שלי שינה את העתיד של הילדים שלי
סוד כמוס צילום: unsplash

אשתי ואני התחתנו לפני חמש שנים. היא בדיוק סיימה מסלול גננות בסמינר, ואני חלמתי להיות אברך בכולל בהמשך ישיר לישיבה בה למדתי את מיטב שנותיי. אשתי הייתה טובה עם ילדים, וחלמה ללמד אותם ולחנך אותם בדאגה ואהבה כל חייה.

לשותפות במעמד המסוגל בציון ה'פלא יועץ' לחצו כאן>>>

לחתונה הפשוטה שערכנו בארמונות חן בבני ברק הגיעו בעיקר אנשים כמונו, משפחות אברכים מרובות ילדים, אבל גם דוד אחד של סבתא של אשתי מאנגליה. הוא היה עשיר גדול, התרגש מהעובדה שהסתדר לו להשתתף סוף סוף באחת משמחות המשפחה בשעה שהיה בארץ, והשאיר לנו סכום כסף גדול כמתנת חתונה ועזרה בבית של תורה ששאפנו להקים.

החלטנו לקחת את הכסף הזה ולהשקיע אותו, בידיעה שאם נשקיע נכון הוא יכול לסדר אותנו לכל החיים. התייעצתי הרבה, חקרתי ובדקתי, ובסופו של דבר החלטנו לרכוש מניות בחברה משגשגת ומצליחה.

שבועיים אחרי הרכישה החברה התחילה לאבד מערכה בקצב מדאיג. עקבתי בעיתוני הבוקר וראיתי את הכסף שלנו צולל מטה מטה ואיתו העתיד של כל הילדים שלנו.

הרגשתי שאני מתנסה פה בניסיון גדול מאד באמונה. ידעתי שמה שנגזר לנו משמיים הוא שיקרה, ומי שדואג לעתיד ילדינו הוא הקדוש ברוך הוא ולא דוד עשיר מאנגליה. ובכל זאת לא הצלחתי להתאושש מתחושת הדכדוך הקשה. לא ידעתי אנא אני בא.

יום אחד, אחד מחבריי בכולל, אברך רציני וירא שמיים, ניגש אליי ואמר: ״אינני יודע מה קורה אצלכם, אבל אני מרגיש שפניך אינן כתמול שלשום. בשבת חמי סיפר לנו על סגולה נוראה והבטחה של בעל הפלא יועץ. חמי טוען שזו עצה בדוקה לישועה, כל מה שצריך זה לעשות טובה לבעל הפלא יועץ, אם זה ללמוד בספרים שלו או להקדיש תורה לנשמתו. לפי מה שחמי מספר רבים נושעו בזה. אולי תנסה גם״.

באותו יום קיבלתי על עצמי קבלה להחזיק תורה לעילוי נשמתו של הפלא יועץ, וקצבתי זאת לתקופה של חצי שנה. לא חלפה חצי שנה, הנהלת החברה בה השקענו התחלפה, והיא התחילה להתרומם ולטפס עוד יותר מימיה הטובים בהתחלה, וכך המשיכה לצמוח ולטפס וחזרה להיות מהחברות היציבות במשק. מתנת החתונה של הדוד מאנגליה תפחה לסכום שמן שממנו אחרי שנים חיתנו שלושה מילדינו.

וערב אחד אשתי רואה אותי יושב עם ספר פלא יועץ בשולחן הסלון בדירתנו הצנועה בבני ברק ודמעות זולגות מעיניי. ראיתי את התמיהה והשאלה על פניה, הרמתי את הספר ואמרתי: ״צדיק ערב להבטחתו: אשלם במיטב״. וכך חזרתי ואמרתי שוב ושוב, ואושר גדול מילא את ביתנו.

השבוע סיפרו לי חבריי בכולל כי בקרוב יתקיים מעמד נורא ונשגב על ציון הפלא יועץ בסיליסטרא בראשות הצדיק המקובל רבי מרדכי ליבר הלוי הכהן שליט"א. מעמד תפילה לאחר שעות רצופות של לימוד תורה ע״י תלמידי חכמים מופלגי תורה בזמן המסוגל ביותר בליל חמישי האחרון של ימי השובבים בחצות לילה. אני אומר לכם: אל תוותרו, קחו חלק. תזכרו מה אמרתי לאשתי מתוך דמעות: ״צדיק ערב להבטחתו: אשלם במיטב!!״

הוא שילם לנו. הוא גם ישלם לכם!

לשותפות במעמד המסוגל בציון ה'פלא יועץ' לחצו כאן>>>

רינה של תורה פלא יועץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד