א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
ממייסדי ש"ס

ראש הכולל ויו"ר המועצה הדתית הלך לעולמו

בעיר רחובות נפרדים היום ממקים עולה של תורה בעיר הרב הגאון ר' זרח משולם זצ"ל ראש כולל 'עטרת שלום' וממייסדי ש"ס בעיר שכיהן כיו"ר המועצה הדתית. הרב הלך לעולמו בגיל 74. הלוויתו בצהריים ברחובות 

ראש הכולל ויו"ר המועצה הדתית הלך לעולמו
הרה"ג רבי זרח משולם זצ"ל צילום: באדיבות המשפחה

ברוך דיין האמת: בעיר רחובות הסתלק לבית עולמו הרה"ג רבי זרח משולם זצ"ל ראש כולל 'עטרת שלום' בעיר רחובות, שהקים עולה של תורה בעיר וכיהן כיו"ר המועצה הדתית שנים רבות, והוא בן 74 בפטירתו. 

המנוח היה מעמודי התווך של תנועת ש"ס מיום הקמתה ומפעיליה הבולטים והנאמנים. מוקיר ורחים רבנן, איש חסד אשר הזדכך בייסורים קשים וקיבלם באמונה. 

למרות שנזדכך ביסורים קשים ומרים, צהלתו הייתה על פניו תמיד, בעיר רחובות הקים עולה של תורה במסירות נפש, ימים כלילות עשה להרבות את גבולות הקדושה בעיר. היה אדם מאיר פנים לכל אדם ואדם שהרבה להיטיב עם הבריות וליבו היה פתוח כאולם לכל נצרך. 

יו"ר ש"ס אריה דרעי פרסם הודעת אבל על לכתו של אחד ממייסדי התנועה: "קיבלתי בצער רב את הבשורה המרה על פטירתו של הרב זרח משולם זצ"ל. תנועת ש"ס איבדה את אחד מהמייסדים הראשונים שלה. המנוח היה חבר ההנהלה הראשונה של התנועה, תלמיד חכם ובר אוריין העוסק בצרכי ציבור באמונה, מסור בלב ונפש לתנועת ש"ס וידיד אמיתי. אגיע בעז"ה להשתתף בהלוויה וקורא לכל נציגינו ומוקירי זכרו להשתתף ולחלוק לו כבוד אחרון". 

הלוויתו תצא היום (שלישי) בשעה 15:30 בצהריים מביתו ברחוב דוד ישראל 36 ברחובות לבית העלמין מרמורק שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

רחובות ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד