י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
לאחר שמטופלים התלוננו

בית חולים בלונדון הסיר יצירות אמנות שהציגה דגל פלסטיני

בית חולים בלונדון הסיר תערוכת אמנות של תלמידי בית ספר שציירו את הדגל הפלסטיני מתנוסס מעל הר הבית בעקבות תלונות של חולים. התמונות הוכנו על ידי תלמידים בשני בתי ספר של סוכנות הסעד והתעסוקה של האו"ם בעזה והוצבו בכניסה לבית החולים

בית חולים בלונדון הסיר יצירות אמנות שהציגה דגל פלסטיני
הר הבית צילום: Jamal Awad/Flash90

בית חולים בלונדון נאלץ להסיר תערוכת אמנות של תלמידי בית ספר לאחר שהוצג בהן הדגל הפלסטיני כשהוא מתנוסס מעל הר הבית וזאת בעקבות תלונות של חולים. התצוגה הוצגה במבואה של בית החולים בצ'לסי ווסטמינסטר לונדון. מטופלים יהודים פנו בתלונה לבית החולים כי הם "מוטרדים" מהמיצג, כך דיווח העיתון היהודי הבריטי Jewish Chronicle.

התמונות הוכנו על ידי תלמידים בשני בתי ספר של סוכנות הסעד והתעסוקה של האו"ם בעזה והוצבו בכניסה לבית החולים. IMPACT-se, ארגון לא ממשלתי המוקדש למניעת קיצוניות של ילדים, הפיקה בשנה שעברה דו"ח שהיה ביקורתי על אונר"א, המפעילה 370 בתי ספר ל-320,000 תלמידים פלסטינים ברחבי רצועת עזה, הגדה המערבית וירושלים.

הדו"ח קבע כי ספרי לימוד במסגרת תוכנית הלימודים, שנקבעו על ידי חמאס "הראו באופן עקבי הכנסה שיטתית של אלימות, מות קדושים, אנטישמיות גלויה וג'יהאד בכל הכיתות והמקצועות, עם התפשטות הלאומיות הקיצונית אידיאולוגיות איסלאמיסטיות לאורך כל הדרך".

בדו"ח נאמר כי תוכנית הלימודים מקדמת "דחיית האפשרות לשלום עם ישראל והשמטה מוחלטת של כל נוכחות יהודית היסטורית בשטחים המודרניים של ישראל והרשות הפלסטינית". מבית החולים נמסר כי התמונות הוסרו לאחר שהתברר שהן מעודדות קיצוניות ואנטישמיות.

הר הבית בית חולים לונדון עזה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד