כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בשורה אדירה

מבתי כנסת ועד מקוואות: עשרות הקצאות לקהילות אושרו ע"י רה"ע בית שמש

בשורה אדירה לקהילות החרדיות בבית שמש: בעבודה משותפת של ראש העיר עליזה בלוך עם ראשי הסיעות החרדיות פורסמו השבוע הפרוטוקולים של למעלה מ-200 הקצאות עבור כלל הזרמים והקהלים בכל שכונות העיר המעניקים מענה מקיף לצרכי הציבור החרדי המתפתח בעיר • רה"ע ד"ר עליזה בלוך: "עיריית בית שמש מוכיחה גם בתחום זה שהיא גשר איתן העוסק בחיבורים בין הקהילות השונות בעיר"

מבתי כנסת ועד מקוואות: עשרות הקצאות לקהילות אושרו ע"י רה"ע בית שמש
בית שמש צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך מציגה הישג חסר תקדים לכלל קהילות הקודש בעיר בית שמש, בכל השכונות ברחבי העיר, שייהנו מפתרונות קבע מפוארים לתורה לתפילה ולחינוך הדורות הבאים. שטחי הענק ומבני הציבור שהוקצאו במסגרת ההליך האחרון מביאים בשורה אמיתית למצוקה של המוסדות, תלמודי התורה לבנים ובתי הספר לבנות, בתי הכנסת לתפילה ובתי המדרש לתורה, בתי החסידים ומנייני האברכים, כולם על מקומם באו בשלום לאורך ימים ושנים בשכונות הוותיקות ובשכונות החדשות.

ההישג האדיר לעולם התורה והחינוך בעיר הושג אודות לשיתוף הפעולה הפורה של ראש העיר יחד עם שותפיה, ראשי הסיעות החרדיות במועצת העיר, יו"ר סיעת דגל התורה ויו"ר ועדת בינוי ישראל סילברשטיין, יו"ר אגודת ישראל המשנה לראש העיר וממונה החינוך ישעיהו ארנרייך, נציג סיעת ש"ס יצחק אלמליח, סגן ראש העיר ויו"ר ועדת תו"ב שמעון גולדברג, יחד עם כלל חברי המועצה מסיעות אגודת ישראל, דגל התורה וש"ס ויתר חברי המועצה מהסיעות הדתיות והכלליות, שיחד התגייסו לטובת תושבי בית שמש להעמדת יסודות דת וצרכיה על תילה.

ברשימת ההקצאות שאושרו על ידי העירייה והעומדת בראשה ד"ר עליזה בלוך, ניתן למצוא מגוון עצום של הקצאות לטובת בתי כנסת, בתי מדרשות, ישיבות קטנות וגדולות, תלמודי תורה, בתי ספר, בתי ספר לחינוך מיוחד, גני ילדים, סמינרים ומקוואות. ראש העיר, ששמה לעצמה מטרה לספק את צרכיהם של מאות הקהילות בעיר בית שמש, הוכיחה באישור ההקצאות כי כל קהילה, מגזר וחוג זכו להקצאה רחבת ידיים, כזו שתעניק להם את מה שהם זקוקים לו לצורך הקהילה והחינוך.

ברשימת ההקצאות שאושרו ניתן להבין כי עולם התורה בעיר בית שמש עתיד לפרוח ולשגשג ביתר שאת ועוז עם שורת ההקצאות הרחבה ביותר שאושרו לטובת הקמת מבני ישיבות קטנות וגדולות לציבור החסידי, הליטאי והספרדי.

ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך סיכמה בסיפוק עצום את אישורי עשרות ההקצאות לטובת עשרות הקהילות בעיר ואמרה: "העיר בית שמש לובשת חג. בימים אלו ועדת ההקצאות אישרה למעלה מ-200 הקצאות לכל קהילות העיר. הקצאות שלא אושרו לעיר בית שמש שנים רבות. בית שמש היא עיר של קהילות. השליחות שלי ושל חבריי למועצת העיר היא לקדם את השירות שאנחנו מעניקים לכל תושבי העיר גם בתחום זה".

"עיריית בית שמש מוכיחה גם בתחום זה שהיא גשר איתן העוסק בחיבורים בין הקהילות השונות בעיר. תודה לכל שותפיי. יחד נמשיך בעשייה למען תושבי העיר", דברי בלוך.

עליזה בלוך בית שמש הקצאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד