כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
עין לא נותרה יבשה

המשגיח השכול שר עם החברים של האחים פאלי: "אבא נשאר תמיד אבא"

חבריהם של האחים הקדושים לבית פאלי הי"ד מקבלים שיחות חיזוק בת"ת ברמות. היום הגיע המשגיח רבי טוביה פולק ששיכל אישה ובת והרטיט עם המילים שחיבר כהודאה לקב"ה. "גם כשהיצר מייאש, אבא נשאר תמיד אבא, תודה על הקשיים וגם על הצרות, גם אם כבו המאורות" • תיעוד

המשגיח השכול שר עם החברים של האחים פאלי: "אבא נשאר תמיד אבא"
המשגיח שר עם הילדים בדרך תבונה צילום: באדיבות המצלם

מאז בוקרו של יום ראשון לאחר האסון הנורא בפיגוע הרצחני בצומת רמות בערב שבת קודש, מקיימים בתלמוד תורה 'דרך תבונה' בשכונה בה למדו האחים הקדושים אשר מנחם הי"ד ויעקב ישראל פאלי הי"ד כנסי חיזוק והתעוררות לתלמידים. 

היום (שלישי) הגיע המשגיח הגאון רבי מאיר טוביה פולק, ששיכל את רעייתו מרת חיה ורדה ציפורה פולק ע"ה לאחר מחלה קשה, וגם את בתו הבחורה מרת אסתר בילא פולק ע"ה שנפטרה, בגיל 21, לאחר מחלה קשה בראשה. 

המשגיח רבי טוביה שיודע שכול מהו, מחזק את כולם בדרשותיו המיוחדות. היום הוא נשא דברים ושר עם הילדים את המילים שחיבר במנגינה של הניגון 'שומרי מצוותיה' ו'לב טהור' - מילים מחזקות ומעודדות כהודאה לאבא הטוב.  

וכך במשך זמן רב שורר עמם המשגיח את המילים "הכל ממך, הכל שלך אבא, אבא טוב נותן ולא לוקח, בכל מצב תמיד נותן לי כח".

"אבא כזה מטיב, כזה מתוק, איזה אבא, כולי תלוי בך, אין לי כלום מלבדך, לעולם לא אעזבך. אבא טוב, נותן ולא לוקח, בכל מצב תמיד נותן לי כח, לא עוזב ולא נוטש, גם כשהיצר מייאש, אבא נשאר תמיד אבא, תודה על הקשיים וגם על הצרות, גם אם כבו המאורות".

אחד הנוכחים במקום סיפר ל'בחדרי חרדים': "לשמוע את התלמידים, חברים של הילדים אושי ויעקב הי"ד, צועקים ממעמקי הלב הכל ממך הכל שלך אבא, אבא טוב נותן ולא לוקח, בכל מצב תמיד נותן לי כח, עין לא נותרה יבשה".

יעקב ישראל פאלי אשר מנחם פאלי דרך תבונה הרב מאיר טוביה פולק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד