כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"נגיב במלחמת שחרור"

הנהגת האסירים במסר לבן גביר: "אם ייגעו לנו בתנאים - ישפך דם"

הנהגת האסירים העבירה מכתב חריף לבן גביר על רקע הכרזתם אתמול על שביתת רעב שתתחיל בפתח חודש הרמדאן. במכתב לבן גביר כתבו: "בצעדים נגד האסירים הביטחוניים הוא (בן גביר) הולך להדליק את האזור". הם הוסיפו: "מי שכשל לספק ביטחון לאזרחים – לא יצליח לשבור אותנו. אנחנו נגיב לו במלחמת שחרור"

הנהגת האסירים במסר לבן גביר: "אם ייגעו לנו בתנאים - ישפך דם"
אסירים בכלא צילום: משה שי, פלאש 90

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הצהיר בימים האחרונים כי יקשיח ויחמיר את תנאי האסירים הביטחוניים בכלא. אלא שהנהגת האסירים הביטחוניים שיגרה לשר מכתב בעברית, בו הם מאיימים מתוך הכלא - "אם ייגעו לנו בתנאים - ישפך דם". כך דווח בכאן חדשות.

על פי הדיווח, הנהגת האסירים הביטחוניים בבתי הכלא בישראל, העבירה מכתב לבן גביר ובו מסר חריף מאוד, על רקע הכרזתם אתמול על שביתת רעב שתתחיל בפתח חודש הרמדאן. הנהגת האסירים כתבה בו כי: "בצעדים נגד האסירים הביטחוניים הוא (בן גביר) הולך להדליק את האזור. מישהו משתמש בנו לצרכים פופוליסטיים כדי לכסות על כישלונותיו, ומי שכשל לספק ביטחון לאזרחים – לא יצליח לשבור אותנו. אנחנו נגיב לו במלחמת שחרור".

בהמשך המכתב הבהירו האסירים כי הסיפור גדול בהרבה מהצעדים הפרטניים של בן גביר – וכך גם ההשלכות שיהיו להם: "איננו מוכנים לדון בתנאי המחייה, ולא נילחם למען פיתות ומקלחות. אנחנו נלחמים על שחרורנו ועל שחרור מולדתנו. מי שהחליט להעביר את המלחמה אל מחוץ לכותלי בית הכלא – יקבל אותה בחזרה מחוץ לכלא: בירושלים, בגדה ובעזה".

הנהגת האסירים חותמת את המכתב באיום ובמתקפה חזיתית נגד בן גביר: "כל טיפת דם שתישפך היא תוצאה להרפתקאותיו של נער הגבעות והנכד של כהנא. אין לנו מה להפסיד. מי שהחליט להילחם בנו, יקבל אותנו כלוחמים. מי שמאיים בחוק מוות – גורלנו להיות לוחמים, ותקוותנו להיות חללים (כלומר שאהידים) למען שחרור המולדת".

האיום של האסירים במכתב הוא ששביתה תהיה התחלה של מערכה כוללת מול ישראל, אשר תעבור את חומות הכלא ותגיע עד לרחובות ירושלים, ערי הגדה ורצועת עזה.

איתמר בן גביר אסירים ביטחוניים שביתת רעב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד