כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
פלאי עולם

מרגש במיוחד: הארגון שינה את שם הקופה לע"נ ילדי משפחת פלאי הי"ד

הילדים הק' אשר ויעקב פלאי הי"ד אספו זמן קצר לפני הירצחם צדקה לארגון 'בוני עולם' - האם התבשרה שהפרויקט יהיה לזכרם • פרויקט איסוף הצדקה למען 'בוני עולם' בבניינים  ייקרא מעתה "פלאי עולם" על שמם של הילדים הק' אשר ויעקב פלאי הי"ד שנהגו לאסוף מידי שבוע את כספי הצדקה מהשכנים • בביקור התנחומים התבשרה אם הילדים על המחווה מפי מנכ"ל בוני עולם הרב אליקים לבנון והתרגשה עד דמעות

מרגש במיוחד: הארגון שינה את שם הקופה לע"נ ילדי משפחת פלאי הי"ד
קופת הצדקה ע"ש בני משפחת פלאי הי"ד צילום: באדיבות המצלם

מידי ערב שבת נהגו הילדים הק' אשר ויעקב ישראל פלאי הי"ד לכתת רגליהם למען הצדקה. הם נהגו לעבור בבניין מגוריהם עם קופת 'בוני עולם' ולהתרים את התושבים לקראת שבת במצוות הצדקה במטרה לסייע בבניית עולמות שהארגון מממן. כך עשו גם זמן קצר לפני עלותם השמימה על קידוש ה'. ביום שישי האחרון הם נרצחו על קידוש השם בפיגוע הרצחני בשכונת רמות בירושלים, ובארגון בוני עולם החליטו להקדיש את פרויקט איסוף הצדקה בבניינים לזכרם ומעתה ייקרא הפרויקט "פלאי עולם".

שנים רבות כבר נאספים כספי צדקה מידי ערב שבת בבניינים בערים החרדיות למען המטרה הנעלה של הבאת חיים לעולם, ומעתה ניתנת ההזדמנות לציבור להאיר את החשכה לזוגות, ואף להיות שותפים לצדקה לזכרם של הילדים הקדושים שנרצחו על קידוש השם.

בביקור תנחומים מיוחד שקיים מנהל ארגון 'בוני עולם' בישראל הרב אליקים לבנון בבית המשפחה, הוא בישר לאם ששיכלה את שני בניה על הסבת שם הפרויקט "פלאי עולם" לזכרם של ילדיה הי"ד כשהאם התרגשה עד מאד מהמחווה.

ילדים המבקשים להצטרף לפרויקט לעילוי נשמת הנרצחים הי״ד ניתן לפנות 1800300307

בוני עולם יעקב פלאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד