ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
ראיון מצמרר

צביקי פאלי משחזר: "שכב בשלולית דם וקבעו מוות"

בעודו יושב שבעה על שני אחיו הקטנים ומתפלל בכל ליבו לרפואתו השלימה והמהירה של אביו, צביקי פאלי מספר בראיון ראשון על רגעי האימה שבהם חזה במו עיניו בפיגוע הרצחני: "אבא היה עם דימום בראש, שברים בגולגולת בצלעות. מלא פרמדיקים רצים. אני מנסה להגיע לאבא, אבל לא הספקתי לדבר איתו"

צביקי פאלי משחזר: "שכב בשלולית דם וקבעו מוות"
צביקי פאלי צילום: מתוך שידורי כאן 11

צביקי פאלי, אחיהם בן ה-16 של אשר מנחם בן ה-8 ויעקב ישראל בן ה-5 ה' יקום דמם שנרצחו בפיגוע בשכונת רמות ביום שישי האחרון, חיכה ברכב המשפחתי בזמן שאביו אברהם נח ושלושה מאחיו חיכו בתחנת האוטובוס שבה אירע הפיגוע. "אני שומע פיצוץ חזק, מייד יוצא החוצה, רואה את כולם שוכבים, היה שקט מוחלט", אמר ל'כאן 11'.

"אין לזה שום הסבר שאנחנו מבינים", הוסיף בריאיון ליונתן רווה ב'כאן 11'. "נשארתי ברכב כי הקדוש ברוך הוא רצה שאשאר ברכב. הייתה השגחה. הוא שכב ליד לדרמן, הוא קיבל רק שריטה קטנה באוזן".

צביקי, בסך הכל בן 16 ספד לשני אחיו בלוויה שהתקיימה במוצאי שבת. היום הוא שחזר את רגעי האימה. "אני מסתכל, אני רואה את אחד הילדים שוכב ליד התחנה. הוא אפילו לא עף. מהר מאוד אני מבין שהוא לא איתנו. הוא לא סבל בכלל, קיבל מכה בראש. אחרי זה אני רואה, מי שטיפל בו, טיפל גם באח השני, הוא שכב בשלולית של דם וקבעו מוות במקום".

בתחנת האוטובוס צביקי עוד הצליח לזהות את אביו שנפצע אף הוא בפיגוע. "אבא היה עם דימום בראש, שברים בגולגולת בצלעות. מלא פרמדיקים רצים. אני מנסה להגיע לאבא, אבל לא הספקתי לדבר איתו. מושכים אותי ואומרים לי 'אי אפשר להתקרב, המחבל עדיין פה'. הוא היה בהכרה, שכב בצורה מזעזעת, מעוותת. המשפט הראשון שאמר למי שהגיע לטפל בו זה 'מה עם הילדים? לכו תטפלו בילדים'".

אברהם נח פאלי שיחי', אביו של צביקי עדיין מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו קשה. "אבא כרגע מורדם ומונשם. צריך הרבה תפילות. כל מי שיכול רואים, את עם ישראל, איך כולם מנסים לעזור, לקבל לעצמו לברך. כל דבר יכול".

הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל לרפואתו השלימה של אבי המשפחה ר' אברהם נח בן יהודית לרפו"ש בתושח"י שמצבו החמיר אתמול ומוגדר קשה.

פיגוע הדריסה בשכונת רמות יעקב ישראל פאלי אשר מנחם פאלי צביקי פאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד