י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
שומעים קולות תחת ההריסות

אישה חולצה בחיים מההריסות לאחר 205 שעות

כוחות ההצלה של טורקיה אמרו אתמול שעדיין נשמעים קולות מתחת להריסות | תשעה ימים לאחר הרעידה ורעידות המשנה, התברר כי מתו יותר מ-41.000 בני אדם ברחבי טורקיה וסוריה. בנוסף ישנם מעל 100.000 פצועים

אישה חולצה בחיים מההריסות לאחר 205 שעות
רעידת האדמה בטורקיה צילום: אריק מרמור, פלאש 90

צוותי הצלה בדרום טורקיה אמרו אתמול שהם עדיין שומעים קולות מתחת להריסות יותר משבוע לאחר רעידת אדמה הרסנית בעוצמה 7.8, הם אמרו כי יש "שביב של תקווה למצוא עוד ניצולים" 

מחלצים חילצו אישה בת 35 ששהתה תחת ההריסות במשך כ-205 שעות, כך דיווח ערוץ הטלוויזיה הרשמי TRT Haber. שני אחים - מוחמד ענס יניאר בן ה-17 והאח עבדולבאקי יניר בן ה-21 - נמשכו גם הם מבניינים שקרסו ביום שלישי האחרון, כוחות ההצלה חילצו גם צעיר נוסף בן 18 ואדם נוסף בחיים מההריסות אתמול (שלישי).

תשעה ימים לאחר הרעידה ורעידות המשנה, התברר כי מתו יותר מ-41.000 בני אדם ברחבי טורקיה וסוריה, וסיפורי ההישרדות הופכים למעטים עד לבלתי אפשריים, בנוסף ישנם מעל 100.000 פצועים.

הנס אנרי קלוגה, מנהל ארגון הבריאות העולמי לאירופה, אמר כי כ-26 מיליון בני אדם זקוקים לסיוע בטורקיה ובסוריה. הוא הוסיף כי הצרכים של הנפגעים ברעידות האדמה "עצומים" ו"גדלים משעה".

"כ-26 מיליון אנשים ברחבי שתי המדינות זקוקים לסיוע הומניטרי", אמר קלוגה. "ישנן גם חששות גוברים לנושאים בריאותיים המתעוררים הקשורים למזג האוויר הקר, היגיינה ותברואה, והתפשטות מחלות זיהומיות - עם אנשים שפגיעים ונמצאים בסיכון".

רעידת אדמה בטורקיה רעידת אדמה בסוריה הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד