כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נמנע אסון כבד

צעיר נאצי נעצר לאחר שסוכל פיגוע תופת בבית הספר

צעיר נאצי בברזיל ניסה להשתמש בחומרי נפץ כדי לפוצץ בית ספר ליד סאו פאולו, הרשויות מצאו אקדח איירסופט ותעמולה נאצית. הצעיר בן ה-17 נעצר עם חומר נפץ וגרזן, הוא תועד כשהוא מוציא את החפצים הללו ממכונית שחנתה מחוץ לבית הספר

צעיר נאצי נעצר לאחר שסוכל פיגוע תופת בבית הספר
בקבוק תבערה. אילוסטרציה צילום: unsplash

המשטרה בברזיל עצרה נער שהואשם בניסיון לפוצץ בית ספר עם חומרי נפץ כשהוא עונד סרט זרוע נאצי, בעיר מונטה מור הסמוכה לסאו פאולו. איש לא נפגע בתקרית במונטה מור, עיר קטנה עם 56,000 תושבים כ-120 ק"מ צפונית-מערבית לסאו פאולו, כך נמסר בהצהרה מהעירייה.

משטרת סאו פאולו מסרה כי הצעיר בן ה-17 נעצר עם חומר נפץ וגרזן, וכי הוא צולם כשהוא מוציא את החפצים הללו ממכונית שחנתה מחוץ לבית הספר. המשטרה גם אמרה שהיא תפסה אקדח איירסופט ותעמולה נאצית בביתו של הנער.

הרשויות פרסמו תמונה של החשוד עונד סרט זרוע נאצי כשנעצר. הנער בן ה-17 נתפס לאחר שהשליך פצצה תוצרת בית דרך החלון בבית ספר במונטה מור, הפצצה התפוצצה בשירותים, אך לא נרשמו נפגעים באירוע.

בנוסף לגרזן נמצא גם בקבוק תבערה ברכבו. שוטרים החרימו את מחשבו של הנער לצורך בדיקה, בביתו נמצאה גם תמונה של היטלר.

התקפות בית ספר אינן שכיחות בדרום אמריקה, אך התרחשו בתדירות גבוהה יותר בשנים האחרונות. ב-26 בנובמבר האחרון, תלמיד לשעבר חמוש באקדח חצי אוטומטי ובאקדח נוסף הרג ארבעה בני אדם ופצע 12 בשני בתי ספר בעיירה הקטנה אראקרוז במדינת אספיריטו סנטו בדרום מזרח ברזיל. היה לו צלב קרס שהוצמד לאפוד שלו והוא תכנן את הפיגועים במשך שנתיים.

בקבוק תבערה נאצי היטלר ברזיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד