כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

נשכב להגן על ילדיו ונפצע בינוני-קשה מרסיסים

הפלסטינים ממשיכים בירי מסיבי לעבר יישובי הדרום: רקטה פגעה בבית ריק בחבל אשכול, גבר בן 33 נפצע בינוני-קשה מרסיסים

פגיעה ישירה
פגיעה ישירה

משעות הבוקר חמאס מגביר את הירי ליישובי הדרום: רקטה נפלה ביישוב בתחום המועצה האזורית אשכול, ופגעה בבית שהיה ריק מדיירים. כתוצאה מפגיעת רקטות נפצע גבר כבן 33 מרסיסים, ופונה במצב בינוני עד קשה.

מדוברות מד"א נמסר - "חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לגבר כבן 33 במצב בינוני-קשה עם פגיעה בחזה מרסיסים. פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע".

פאראמדיק מד"א אורן וכט שטיפל בפצוע מספר: "בכניסה לישוב קיבלנו פצוע כבן 33 במצב קשה עם פגיעה מרסיס בחזה, הוא היה בהכרה מלאה, כאוב מאוד, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים וטיפול בכאב ופינינו אותו לבי"ח סורוקה בניידת טיפול נמרץ של מד"א

"אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא לא הספיק להגיע למרחב מוגן ונפצע מרסיסים כאשר נשכב על ילדים שהיו בסמוך בכדי לגונן עליהם בגופו."

כוח משטרתי בפיקוד מפקד תחנת אופקים סנ״צ קובי מור בדרכו למקום. במשטרה חוזרים ומבקשים מהציבור להישמע להנחיות והוראות השוטרים, בהישמע אזעקה להיכנס למרחבים המוגנים ולהמשיך באחריות ומשמעת אזרחית, לא להתקהל בזירות נפילה, לא לגעת בחלקי רקטות ופריטי אמל"ח להתרחק ולהתקשר למוקד מאה של המשטרה.
פגיעה ישירה רקטות פצוע חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד