ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

טיפים שימושיים לצביעת חדר הילדים

'טמבור' מביאה לכם 6 טיפים שיעזרו לכם לצבוע את חדר הילדים בביתכם ואף להיעזר בהם בצביעה עצמה. צעד אחר צעד

טיפים שימושיים לצביעת חדר הילדים

החופש בעיצומו, הילדים בבית וזה הזמן לפעילות משפחתית חווייתית, כזאת שתותיר חותם לכל ימות השנה, וכשמדובר בילדים שלנו, אנחנו מוכנים לעשות הכל כדי שיהיה להם טוב… הכי טוב. היום, כבר מגיל מאוד צעיר, לילדים יש דעה מגובשת ונחרצת לגבי מה שהם רוצים ובמקרה של בחירת צבע לחדר שלהם – זו לא סתם אופנה או גימיק חולף – הם באמת יודעים מה טוב להם!

לדברי ניבה יחיאב, אדריכלית ומנהלת העיצוב של טמבור, עולם הילדים נתפס תמיד כמלא דמיון וצבעוני במיוחד, זה המקום בו "נפרצים המחסומים" בכל הקשור לשימוש בגוונים עזים וצבעוניים יותר, וגם אין גוון מסוים שהוא "טוב" או "רע" לחדרי ילדים.

'טמבור' מביאה לכם 6 טיפים שיעזרו לכם לצבוע את חדר הילדים בביתכם ואף להיעזר בהם בצביעה עצמה. צעד אחר צעד.


רעיון עיצובי מנחה –
קונספט עיצובי הוא דבר חשוב וכדאי להחליט עליו מראש. למעשה זה מעין רעיון כללי לחדר מעין קו מנחה שיסייע מאוד בבחירה של צבעים או יסייע בהתלבטות בין שני גוונים. ברגע שיש רעיון כללי הוא מנתב אותנו בלקיחת החלטות. דוגמה אחת לקונספט יכולה להיות תחום עניין אהוב על הילד, כמו כוכבים, חלל או סיפור כמו "פו הדוב" למשל, או דמויות אחרות מעולם הילדים.



באיזה סוג צבע לבחור?
לילדים יש נטייה להשאיר "מזכרות" ממש לא רצויות על הקירות. דוגמאות שכיחות שבוודאי כבר מצטיירות בדמיונכם כמו טביעות אצבעות, בוץ מנעליים, כתמי אוכל ומה לא? איך נמנעים מכך- האמת שלא ממש נמנעים כי ילדים נשארים ילדים, אבל מה שכן ניתן לעשות הוא לבחור צבע נכון לצביעת החדר, שמאפשר תחזוקה פשוטה וניקוי קל.

המלצה של טמבור- צבעו את החדר ב'סופרקריל קלין' בצבע רחיץ במיוחד שמאפשר שמירה על קירות נקיים לאורך זמן, בזכות תוסף הטפלון בצבע (כן כן טפלון כמו בכלי הבישול במטבח).



העזרו בילדים
אם הילדים גדולים מספיק - כדאי להתייעץ עמם לגבי הבחירה של הצבעים, מומלץ להיעזר בהם גם בתהליך הצביעה. כך הם ירגישו מעורבים וגם יאהבו את התוצאה הסופית.

המלצה של טמבור - סדרת סופרקריל של טמבור מציעה מגוון רחב של מוצרים על בסיס מים, ידידותיים לסביבה ולמשתמש, כך שכל אחד יכול לצבוע איתם, גם ילדים.



אפקטים בצבע
שימוש באפקטים מוסיף מרקמים ורבדים שיוצרים עניין נוסף.

המלצה של טמבור: - השתמשו ב'סוויד מטאלי מנצנץ' או במגוון האפקטים של סדרת 'ספארי' המייצרים אפקטים בטקסטורה מיוחדת.



צבעים ברהיטים
חידשתם את החדר? למה לא לחדש גם את הרהיטים? בצביעה קלה, פשוטה וידידותית תוכלו לתת לרהיטים הקיימים מראה חדש.

המלצה של טמבור - חדשו את הרהיטים באמצעות צביעה ב'פוליאור' על בסיס מים. פוליאור מצטיין במריחה קלה במיוחד ובעמידות גבוהה, כך שהתוצאה תישאר לאורך זמן.



למראה מושלם
את המשקופים של החלונות והדלתות, רצוי לצבוע בגוון זהה לגוון הקירות.

המלצה של טמבור - להשתמש בסדרת צבע 'פוליאור' על בסיס מים שמיועד לעץ או מתכת.

אתם לא מתפשרים על עיצוב – אל תתפשרו גם על האביזרים לצביעה. הקפידו להצטייד באביזרי הצביעה המתאימים, ועבדו על פי הנחיות העבודה שמצוינות על גבי אריזת הצבע. אם יש לכם שאלות נוספות, אתם מוזמנים לפנות לטלצבע-קו הייעוץ של טמבור 1-700-533-533 או לקבוע פגישת ייעוץ לעיצוב בצבע ב'בית טמבור' בבני ברק- המרכז לעיצוב בצבע הגדול בישראל.
טמבור צבע עיצוב חדרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד