כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

דרעי נגד הרצוג: "לא לעשיית הון פוליטי"

יו"ר ש"ס הבהיר שוב כי התנועה הקדושה מגבה את החלטות הממשלה במבצע 'צוק איתן': "יש להציג חזית אחידה"

צילום: יעקב כהן
צילום: יעקב כהן

בעוד יו"ר האופוזיציה ח"כ בוז'י הרצוג תוקף את ראש הממשלה ואת התנהלותם של שרי הקבינט, יו״ר ש״ס ח"כ אריה דרעי מיהר הבוקר (ה) לגבות את ראש הממשלה, ובהודעה מיוחדת הוא מפרט את תמיכתה של תנועת ש"ס בראש הממשלה במהלך כל המבצע.

"תנועת ש״ס", אמר דרעי, "תומכת ומחזקת את ראש הממשלה, שר הבטחון וצה״ל בניהול המבצע, אזרחי ישראל מאסו באותם גורמים שכל מטרתם היא עשיית הון פוליטי זול על חשבון החוסן הלאומי, בעת הזו על כולם להציג עמדה אחידה מול האוייב, ולהפסיק להחליש את הצבא ואת העם".

לעומת זאת, ח"כ הרצוג אמר אתמול, בתגובה למסיבת העיתונאים שכינס ראש הממשלה, כי לו הוא היה מתושבי עוטף עזה, הוא היה שואל את עצמי איזה מענה בדיוק נתן לו ראש הממשלה הערב.

"ראינו ראש ממשלה שעסוק יותר ביחסים הרעועים עם חברי הקבינט שלו מאשר במתן פתרונות לציבור הישראלי. אין כל אופק בדבריו או תקווה להסדר ואין כל חדש תחת השמש. הציבור הישראלי קיבל הערב תמונה עגומה של ממשלה שאינה מסוגלת לנהוג באחריות משותפת גם בשעת מלחמה, וזו כבר פגיעה אסטרטגית בביטחונה של מדינת ישראל.

"יש ללכת לתכנית מדינית אמיצה בגיבוי בין לאומי רחב שתחנוק את החמאס ותומכיו. זו הדרך היחידה לסיים את המערכה הזאת בניצחון".
דרעי הרצוג ישראל תכנית מבצע צבאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד