כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

לתקן את הביטחון בבית עם תיקון חלון ממד

חלון ממד תקין אומר כי אנחנו יכולים לנשום לרווחה, תרתי משמע. חלון ממד מתקדם הינו חלון העמיד בפני חדירת גזים. במקרה של התקפה של טילים נושאי חומרים רעילים בצורת גז, כפי שחששו שיקרה במהלך מלחמת המפרץ, החשיבות של חלון תקין לחלוטין היא ראשונה במעלה

לתקן את הביטחון בבית עם תיקון חלון ממד
תיקונים בבית צילום: pixabay

תחושת הביטחון היא הבסיס לשלוות הנפש שלנו. כשאנו מרגישים בטוחים, כשאנחנו יודעים שהכול בסדר, שהכול תקין, ושיש לנו מה לעשות במקרה ומשהו משתבש, אנחנו יכולים להוריד את רמות המתח, ולהרגע לחיים. אחד מהדברים החשובים ביותר לכל מי שחי במדינת ישראל היא הביטחון ברמה הצבאית, כלומר ביטחון בפני התקפות, דבר שאנשים במדינות רבות אחרות בכלל לא חושבים עליו. תיקון חלון ממד ושמירה על המרחב המוגן שלנו תקין וזמין זה תנאי בסיסי לביטחון זה.

אנו, האזרחים, תלויים בעוצמה הצבאית של צה"ל לצורך שמירה על ביטחון המדינה בכלל, ועל ביטחוננו האישי בפרט. לצורך כך אנו הולכים לצבא, מחזיקים נשק, ולומדים להילחם ולהגן על המדינה ועל חיי כולם. אך ההגנה ממשיכה לרמות יותר ויותר מורכבות, וגם כשאנחנו לא על מדים, חובה לשמור על עצמנו ועל הסביבה שלנו בטוחים.

למה כל כך חשוב לתקן את חלון הממד?

ממד הינם ראשי תיבות שמקצרות את המשפט: מרחב מוגן דירתי. מרחב מוגן הוא מרחב שמגן על היושבים בו, אלו שהגיעו לקחת מחסה במקום בטוח על רקע התקפה. המרחבים המוגנים הללו נועדו לשמור עלינו במקרה חירום, ובכדי שהם יעשו את עבודתם, אנחנו חייבים לתחזק אותם בעתות שלום, ולוודא כי במקרה חירום הכול יעבוד כמו שצריך.

חלון ממד תקין אומר כי אנחנו יכולים לנשום לרווחה, תרתי משמע. חלון ממד מתקדם הינו חלון העמיד בפני חדירת גזים. במקרה של התקפה של טילים נושאי חומרים רעילים בצורת גז, כפי שחששו שיקרה במהלך מלחמת המפרץ, החשיבות של חלון תקין לחלוטין היא ראשונה במעלה.

כשאתם בוחנים את הממד שלכם – בדקו:

  • שהחלון נפתח ונסגר לחלוטין, בצורה חלקה
  • שהדלת נסגרת ונפתחת לחלוטין, בצורה חלקה
  • שאין סדקים ופגמים אחרים בקירות הממד, כולל הרצפה והתקרה
  • שמערכות החשמל פועלות בצורה תקינה – אור, שקעים וכיו"ב

מי יכול לתקן את החלון שלי?

תיקון חלון ממד זו לא עבודה של מה בכך. שלא כמו חלונות אחרים, החלונות הרגילים בבית שלכם, הרי שחלון הממד דורש עמידה בסטנדרטים מחמירים שהרי הוא נועד לא רק לחצוץ ביניכם לבין העולם שבחוץ, אלא לחצוץ ביניכם לבין סכנה שבחוץ, ולהשאירה בחוץ.

חשוב מאוד לתקן את חלון הממד שלכם אך ורק אם איש מקצוע אשר הוסמך בעבודה זו, ויודע כיצד לתקן חלונות ממד לפי התקן הנדרש. מדובר באנשי מקצוע אשר עברו הסמכה, ומחזיקים ברישיונות ותעודות ייעודיים לנושא זה.

ממד חלונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד