כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
פלטפורמה משוכללת

פריצת דרך: כך תסחרו במניות 'וול סטריט' דרך הנייד

הכירו את מערכת המסחר המקוון של אקסלנס טרייד מבית 'הפניקס', דרכה תוכלו לסחור בשווקים ובבורסות בכל רחבי העולם, גם בזמן שאתם מתרווחים על הספה בסלון • בואו ללמוד על הפונקציות הרבות שממתינות לכם בתוך הפלטפורמה המשוכללת וגם לגלות על המתנה המפתיעה: קורס מסחר מקצועי בחינם ללקוחות החברה

פריצת דרך: כך תסחרו במניות 'וול סטריט' דרך הנייד
סחר במניות מרחוק צילום: מתוך הסרטון

עד לפני שנים לא רבות השקעה במניות הייתה נחשבת לפרוצדורה סבוכה ומייגעת. על מנת לבצע פעולות מסחר בשווקים שונים, היה עלינו ליצור קשר עם יועץ או מנהל השקעות ואף לשלם עבורו עמלות בלתי מבוטלות. אולם מאז פרצו פלטפורמות המסחר לחיינו, המצב השתנה ללא היכר, כאשר רבים מחליטים לוותר על שירותיהם של הבנקים ובתי ההשקעות בניהול הכספים שלהם וסוחרים בעצמם בבורסות בארץ ובחו"ל וכך גם נהנים מחיסכון ומהוזלה משמעותית של דמי הניהול.

אחת מחברות הדגל בענף המסחר המקוון, שאחראית לא מעט על המהפכה בתחום, הינה אקסלנס טרייד מבית 'הפניקס', המספקת שירות הוליסטי ומקצועי עבור "הסוחר המודרני", המעוניין להשקיע ולסחור באמצעים מקוונים, לרבות מידע מקיף, מגוון מערכות שונות עבור כלל המשתמשים ואף קורס סחר מקצועי במתנה אותו מעניקה ללקוחות החברה המעוניינים להתמקצע בעולם ההשקעות ולסחור מתוך הבנה והיכרות של התחום.

צפו בסרטון ההדרכה: איך לסחור בבורסה ובמניות? האקדמיה ב-120 שניות.

לחצו כאן ליצירת קשר עם אקסלנס טרייד>>>

אקסלנס וול סטריט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד