כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בוועידת הענק לגבאים 'יעמוד'

מר שחף ארליך מנכ"ל טריא ישראל הציג את מסלולי ההשקעה של החברה

ארליך הציג את חשיבות ההשקעה של כספים במיוחד בתקופה זו כדי שיניבו תשואה והכל תוך בטחון כלכלי והלכתי

מר שחף ארליך מנכ"ל טריא ישראל הציג את מסלולי ההשקעה של החברה
טריא ועידת גבאים צילום: באדיבות המצלם

מאות גבאי בתי כנסת ומנהלי עמותות מכל רחבי הארץ השתתפו השבוע בוועידת הגבאים שהתקיימה ברוב פאר והדר באולמי אווניו בקרית שדה התעופה.

מי שכובד לשאת דברים בפני מאות המשתתפים היה מנכ"ל חברת 'טריא' מר שחף ארליך שדיבר בין היתר על חשיבות השקעת הכסף במיוחד בתקופה זו חשוב לא להשאיר את הכסף שוכב בבנק – דבר אשר מוריד את ערכו בפרט בזמן אינפלציה.

מנכ"ל טריא מר שחף ארליך סקר בפני הגבאים הרבים את חברת טריא, הסביר על הפלטפורמה ועל אפשרויות ההשקעה.

טריא, שהחלה את דרכה כחברת השקעות והלוואות בין אנשים הפכה לאחרונה לחברה ציבורית הנסחרת בבורסה. טריא מגיעה לבורסה עם תיק אשראי גדול ביחס למתחרים החוץ בנקאיים, אשר צמח ב-23% לעומת שנת 2020, הסתכם במעל ל-3 מיליארד ש"ח ומהווה כ-10% משוק האשראי החוץ בנקאי.

'טריא' מציעה תוכניות השקעה וחסכון סולידיים ומצויה בכותל המזרח של עולם ההשקעות גם בציבור החרדי. יותר ויותר מצטרפים ובוחרים להשקיע את כספם באפיק ההשקעה הסולידי המאפשר להם ביטחון פיננסי מחד ומאידך תשואה משתלמת.

'טריא' מחברת בין לווים למשקיעים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ומודל עסקי קהילתי ייחודי ללא תיווך בנקאי. כספי המשקיעים מתפזרים בין הלוואות רבות לפיזור סיכונים אופטימאלי ובהתאם להעדפות המשקיע.

ההשקעה אינה תלויה בתנודתיות של שוק ההון, סולידית ומגובה לרוב בבטוחות.

אפשרויות ההשקעה כוללות הפקדה חד פעמית של כל סכום, גם אלפי שקלים בודדים וגם הפקדה חודשית בהוראת קבע.

טריא ועידת הגבאים • באדיבות המצלם

נכון להיום, למעלה מ-60 אלף איש משתמשים כבר בפלטפורמה זו, לווים ומשקיעים, ועל פי הנתונים כ 85% אחוז מההלוואות שניתנו הינן מגובות בבטוחות.

ב'טריא' יכול המשקיע לבחור בפרופילי ההשקעה בהתאם להעדפות הסיכון שלו על מנת שכל אחד ימצא את ההשקעה שמתאימה לו וזאת על פי סגננו ואופיו של המשקיע. ישנו מסלול אוטומטי - פיזור מקסימלי, שקול - הגבלת חשיפה של דירוגים, שמרן - בטוחות בלבד ומסלול אגרסיבי.

המודל בנוי בצורה כזו: אתם משקיעים את הכסף בטריא במסלול לבחירתכם, הכסף שלכם מתפזר בין הלוואות רבות שניתנות ללקוחות. ההלוואות ניתנות לאחר תהליך סינון, ומרביתן כנגד בטוחות (כמו נדל"ן). ואתם מקבלים תשואה. לטריא היתר עסקה מהודר של העדה החרדית וכך יכולים המשקיעים לדעת כי השקעתם נעשית אף בצורה ההלכתית המהודרת ביותר.

'טריא' היא עם ניסיון עתיר שנים בתחום המימוני בשוק הנדל"ן בדגש על קבוצות הרכישה. 'טריא' ליוותה פרויקטים גדולים ומורכבים בציבור החרדי ובהם מתחם בנדיקט בבני ברק, "המשולש" באחיסמך ופרויקט 'אחוזה ברמה' (גולובנציץ) בבית שמש, והפכו למעשה חזון למציאות גם כשהאתגרים היו מורכבים במיוחד, זאת הודות לניסיון רב כשהם יודעים לדלג על כל מכשול.

מלבד הבנת המגזר החרדי היטב, טריא מתהדרת בזמינות, מהירות תגובה, שקיפות, כאשר תהליך ההשקעה פשוט וקל.

אמור לעיל אינו מהווה ייעוץ השקעות או תחליף לייעוץ כאמור המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה. החברה בפיקוח לפי חוק הפיקוח על השירותים הפיננסים (שירותים פיננסים מוסדרים), תשע"ו 2016. מס' רישיון 58971

טריא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד