ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
"חשה בושה"

זעם בליכוד על ההחלטה לדחות החקיקה: "רק בעוצמה מושלים"

חברת הכנסת טלי גוטליב ביקרה את החלטת הקואליציה לדחות מספר חוקים הנגועים לרפורמה במערכת המשפט. "חשה בושה ותסכול נוכח הכניעה הזו בשים לב לבוז שרוחש לנו השמאל", כתבה

זעם בליכוד על ההחלטה לדחות החקיקה: "רק בעוצמה מושלים"
רוטמן והיועצים המשפטיים בוועדה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי החלטת הקואליציה למשוך את חוק פסקת ההתגברות, חוק דרעי 2, וחוק מח"ש, חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד כתבה בקבוצה הפנימית של סיעת הליכוד: "חברים מן הראוי לעדכן אותנו ולהסביר לנו למה הוסכם לדחות הצבעות לשבוע הבא".

גוטליב הוסיפה: "אישית אני חשה בושה ותסכול נוכח הכניעה הזו בשים לב לבוז שרוחש לנו השמאל, והחגיגות על חשבון כבוד הימין". עוד כתבה גוטליב: "כפי שאמרתי מאז ומתמיד כי רק בעוצמה מושלים. פשוט חבל".

כזכור, הקואליציה הודיעה הבוקר (רביעי) על דחיית כל החוקים הקשורים לרפורמה במערכת המשפט. זאת ברקע בקשת נשיא המדינה יצחק הרצוג להמתין עם החקיקה כדי לתת זמן להידברות. 

שלושה חוקים היו אמורים להעלות היום להצבעה.: חוק פסקת ההתגברות, חוק דרעי 2 וחוק מח"ש. עם זאת יש לציין כי, הקואליציה לא הקפיאה את הצעות החוק שעברו לקריאה ראשונה בוועדת החוקה ביום שני האחרון והן אמורות להגיע להצבעה במליאה ביום שני הקרוב. ההצעות שעברו לקריאה ראשונה בוועדת חוקה: שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים וביטול מוחלט של האפשרות של בג"ץ לפסול חוקי יסוד.

טלי גוטליב הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד