י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נאלץ לשלם יותר מחצי

זכה בלוטו והסתיר את הזכייה מאשתו במשך שנתיים

גבר סיני שמר את פרס הזכייה בלוטו בסך 1.5 מיליון דולר בסוד מאשתו במשך שנתיים - ואפילו העביר מזומנים לאחותו. אשתו גילתה על כך ותובעת אותו על 60% מהזכייה שלו

זכה בלוטו והסתיר את הזכייה מאשתו במשך שנתיים
דולרים צילום: FREEPIK

גבר סיני ששמר בסוד את זכייתו בהגרלת הלוטו מאשתו, חויב על ידי בית משפט לפצות את אשתו לשעבר. האיש שרק שמו הפרטי פורסם, ג'ואו, זכה בסכום מדהים של 10 מיליון יואן (1.2 מיליון דולר) ב-2021. אבל במקום לחלוק את עושרו עם אשתו, ג'ואו המשיך בחיים כאילו כלום לא קרה והסתיר ממנה את הזכיות.

כאשר סכום הזכייה מהלוטו הועברו לחשבון הבנק שלו, הוא לא חגג את הזכייה. במקום זאת, ג'ואו העביר שני מיליון יואן לאחותו, ועוד 700,000 יואן לגרושתו לשעבר כדי שתוכל לקנות לעצמה דירה.

בסופו של דבר, אשתו של ג'ואו גילתה את ההון החבוי. לא ידוע כיצד גילתה שהוא החביא את הכסף, אך ברגע שעשתה זאת, על פי הדיווחים היא הגישה תביעת גירושין ותבעה אותו על חלקה במזומן. אשתו של ג'ואו, ששמה לא ידוע, ביקשה מבית המשפט להעניק לה שני שליש מהכסף שנותר לאחר מס.

האישה הייתה זכאית למחצית מהכסף בגין היותה נשואה לג'ואו, אך ביקשה מבית המשפט עוד כי בעלה לשעבר הסתיר ממנה את הזכייה. בית משפט בוונג'ואו, הסכים איתה ואמר לג'ואו שעליו להחזיר לגרושתו כעת 2.7 מיליון יואן, כך דווח ה'דיילי מייל'.

ממשלת סין עורכת הגרלות לאומיות כדי לגייס כסף לתוכניות רווחה ותרבות ברחבי המדינה בדומה למפעל הפיס בארץ. הזוכים מחויבים במס על הזכייה שלהם. באופן חריג למדי, נראה שזה לא סיפור נדיר בסין. רק בשנה שעברה גבר אחר הסתיר את זכייתו מאשתו ומילדו, האיש, שזוהה רק כ'מר לי', אמר שהוא רוצה להסתיר את הזכייה ממשפחתו כדי שהזכייה לא תהפוך אותם לעצלנים.

'מר לי' הרוויח סכום עתק של 219 מיליון יואן (35 מיליון דולר) בזכיות בלוטו שאסף ממשרד הפיס בננינג - גואנגשי. "לא סיפרתי לאשתי ולילדי מחשש שהם יהיו שאננים מדי ולא יעבדו או לא יעבדו קשה בעתיד", אמר בנובמבר האחרון. לא ידוע אם אשתו או הילד של 'מר לי' גילו על הזכייה.

סין לוטו גירושין הליך גירושין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד