כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מרצה 15 שנות מאסר

ניסה להימלט מהכלא כשהוא מחופש לכבשה

חוסה לואיס קליסאיה דיאז ניסה להימלט מבית הכלא צ'ונצ'וקרו בבוליביה, שם הוא מרצה עונש של 15 שנה בגין רצח. הוא לבש ז'קט מעור כבש בניסיון 'להשתלב' בעודו זוחל בשדות הסמוכים. האסיר הנמלט יצא אל כר הדשא ב-4 בפברואר אך נתפס

ניסה להימלט מהכלא כשהוא מחופש לכבשה
כבשים צילום: pixabay

חוסה לואיס קליסאיה דיאז ניסה להימלט מצ'ונצ'וקרו, בית סוהר עם אבטחה מקסימלית בבוליביה, בתחילת החודש על ידי התעטפות בעור כבש וזחילה דרך שטח העשב המקיף את הכלא.

האסיר, הידוע גם בשם "אל ארנה", השתמש במעיל הצמר שלו כדי לחמוק על פני האבטחה וניסה לפרוץ דרך אחת מהחומות החיצוניות של הכלא ב-4 בפברואר. למרות ניסיונותיו הערמומיים, הבחינו אנשי האבטחה כי דיאז, המרצה 15 שנים בגין רצח, אינו נמצא בתאו.

האסיר זחל בשדה כשהוא לובש את המעיל שנראה כמו צמר כבשה לפני שנלקח בחזרה למעצר. דיאז חשב שמזג האוויר הקר יעניק לו יתרון במהלך בריחתו, כך אמרו פקידי הכלא. הרשויות הורו לנקוט צעדים משפטיים ומשמעתיים נגד דיאז מאז ניסיון הבריחה שלו.

"אנו מודיעים לאוכלוסיית בוליביה כי שוטרי ביטחון הכלא ממרכז הכלא סן פדרו דה צ'ונצ'וקרו מנעו את בריחתו של האסיר חוסה לואיס קאליסאיה דיאז (כינוי אל ארנה), שניצל את מזג האוויר הסוער כדי לנסות לברוח דרך אחת החומות של ההיקף החיצוני של הכלא", אמר מנהל הכלא חואן קרלוס לימפיאס.

כלא צ'ונצ'וקרו, ידוע גם בשם כלא סן פדרו, הוא הכלא הגדול ביותר בלה פאס, בוליביה.

בית כלא כבש בוליביה נסיון בריחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד