י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
גלאטפאשן

מבזק אופנה ושאלון פתע לאושיות שהצטרפו לטרנד שמסעיר את הגזרה

לאחרונה יצא לי לסקר מספר השקות למותגים שונים, אליהן הגיעו כוכבות הביצה. כעין שבוחנת מהצד את ה'טוטאלוקים' של האושיות, הבחנתי בסוגיית אופנה חדשה שחודרת בשקט בשקט גם אלינו, ומבלי שמישהי דיברה עליה בקול

מבזק אופנה ושאלון פתע לאושיות שהצטרפו לטרנד שמסעיר את הגזרה
נעלי שופרא צילום: מתוך אתר החברה

לפני שבוע התופעה הוכרזה רשמית כשחני וינברגר הודיעה על היותה חלק מהמותג.

על מה מדובר אתן שואלות? על החולשה הכללית של כולנו כנראה, נעליים!

תכירו, שופרא! מותג נעליים מקומי שאינו חדש, אך במובן מסוים חדש בגזרתנו, שנכנס דרך הדלת האחורית לאירועים הכי מתוקשרים בביצה. בלוגריות האופנה המובילות בישראל נועלות אותו, וכל דגם יותר יפה ושונה מהשני. הלכתי לבדוק לעומק את אופי המותג וחזרתי אליכן עם כל המידע שאתן צריכות, ודחוף.

למעבר לחנות הדיגיטלית של נעלי שופרא לחצו כאן>>>


מגפונים של שופרא

על מה הדיבור? רשת הנעליים שופרא מונה 17 חנויות ברחבי הארץ (מרמת ישי בצפון עד אילת בדרום), כשכל אחת מעוצבת אחרת ומותאמת לסביבה שלה, עם חלונות ראווה מתחלפים וגדולים מהחיים. לשופרא יש גם אתר אונליין נגיש מאוד, עם שירותי משלוחים פשוטים לתפעול (המשלוח וההחלפה חינם עד הבית!) ושירות לקוחות נוח ונחמד במיוחד.

בשופרא אפשר למצוא למעלה מ-30 מותגים נחשבים ומגוונים, כולל כאלו שהתרגלנו לראות ולרכוש בחו"ל: ג'פרי קמפבל האמריקאי, שוץ הברזילאי, איי.אס.98 האיטלקי, ארו הספרדי ועוד ועוד. אם עוד לא הכרתן אותם עד עכשיו - זה הזמן לעשות היכרות חגיגית ולהתחיל להתמכר.

מדגמים אלגנטיים מאוד ועד ספורטיביים ויומיומיים, בשופרא יש למעלה מאלף דגמים שונים שישרתו אותנו גם בימי חול רגילים, ועד לאירועים, שבתות, חול המועד, שבע ברכות וכל אירוע שדורש שיק באופן לא מתאמץ. אז מה כל כך ייחודי בשופרא, אתן תוהות? האיכות, הנוחות והמבחר הרב, בו כל אחת תוכל למצוא את הסטייל שלה.

כששאלתי את הזוג המוכר בביצה סול ודוד שוורץ (שגם הם הופיעו נעולים בשופרא), מה הם מצאו במותג, הם הסבירו שסול התחברה לסגנון הקאנטרי-שיק של מגפי הבוקרים (ואפשר למצוא דגמים רבים כאלו בשופרא), וגם נהנתה מהמראה הספורטיבי שיצרה עם הסניקרס של המותג קריים לונדון. גם דוד התלהב משפע הסניקרס שיש לגברים בשופרא וגם שם את ידיו על המותגים האיטלקיים (למרגו, איי.אס.98), המציעים נעלי עור קלאסיות למראה שבתי ואלגנטי יותר. שניהם ציינו פה אחד את האיכות ללא הפשרות, הנוחות המקסימלית וגם את המחיר השווה, עכשיו כשכל דגמי החורף ב-30% עד 50% הנחה.

ובמעבר חד, תפסנו את ריבי ליזר עם מגפונים של המותג שוץ הברזילאי, גם הוא נמכר בשופרא. האמת? כבלוגרית שמרבה לטייל בחו"ל, קונה באתרים האוניברסליים ומרבה לשתף ברשת, ציפינו שהיא תספר כי הרכש זר, אבל לא! הוא ממש מכאן. ליזר הסבירה לי שההנחות שיש כרגע באתר של שופרא יצאו משתלמות בהרבה מלרכוש את הנעליים בחו״ל ולהתעסק עם ענייני מכס מתישים. וכמובן – שירות לקוחות מהיר ונגיש שפותר לה כל בעיה תוך ימים בודדים. רכישה קלה, נוחה ולא מתאמצת - השיק אותו שיק והמחיר והשירות "שופרא דה שופרא!".

 #קניתי!

למעבר לחנות הדיגיטלית של נעלי שופרא לחצו כאן>>>


מגפונים של שופרא

גם חני וינברגר לא הפסיקה לדבר על משמעות נוחות הנעליים עבורה. כאישה אחרי לידה שמרבה לצאת ולהתלבש, פונקציית הסטייל, הנוחות, המחיר והאיכות לגמרי קנתה אותה. חני שיתפה שבחרה דגמים סופר מיוחדים בצבעי ורוד וירוק, אבל גם דגמים קלאסיים ושימושיים יותר בצבע לבן. מגפיים, סניקרס, נעלי אוקספורד - היא סיפרה לי שלא הפסיקה להתרגש מקופסאות הנעליים הנוצצות לא פחות מהנעליים עצמן!

אחרונה חביבה היא פייגי קרויזר, ירושלמית עם קלאס שאופייני רק לה. היא שיתפה אותי כי בחרה לנעול שופרא מהמקום של אפס פשרות על נוחות (בטח כאמא לתאומים קטנטנים), אבל גם לא תוותר על הגלאם והשיק שאופייניים לה. מבחינתה, שופרא העניקה לה את הפתרון דרך הדגמים השונים שמתלבשים בול עם הלוקים הירושלמים החורפיים, מבלי לעשות הנחות על נוחות והאיכות. כי גם מגפיים שחורים ובסיסיים צריך להיות בשיק! פייגי בחרה לה מגפי זמש חומים בסגנון בוקרים, סניקרס בצבע ניוד של קריים לונדון וגילתה לי שהזמינה גם מגפי עור במראה נקי, לשימוש יומיומי.

אז מה למדנו מכל המי והמי? מה שטוב להן – בטח טוב לנו!

מצרפת לינקים לרכישה מהירה באתר. אבל שימו לב - בסייל כמו בסייל (עד 50% הנחה על כל קולקציית החורף), המידות הולכות ונגמרות!

אין זמן, זה הזמן

ויפה שעה אחת קודם....

תודו לי אחר כך ☺

אחת שממש יודעת..... #גלאטפאשן

למעבר לחנות הדיגיטלית של נעלי שופרא לחצו כאן>>>


נעלי שופרא 

מותגי נעליים שופרא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד