כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
פינוי הכרם בבנימין

בן גביר נגד נתניהו: "לא לנער הזה פיללנו"

השר לביטחון לאומי איתמר הגיב לפינוי הכרם ולאירועים האלימים שהיו במהלכו ואמר: "הצטרפנו לממשלה הזאת על בסיס הבטחה מרה"מ נתניהו שזאת תהיה ממשלת ימין מלא-מלא". לדבריו, "ממשלת ימין מלא מלא לא יכולה להיות ממשלה שגיבורה רק על יהודים"

בן גביר נגד נתניהו: "לא לנער הזה פיללנו"
איתמר בן גביר צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר תקף היום (רביעי) בחריפות את פינוי הכרם של משפחת בן אליהו בגוש שילה ואת האירועים האלימים שאירעו במקום. בן גביר אמר: "הצטרפנו לממשלה הזאת על בסיס הבטחה מרה"מ נתניהו שזאת תהיה ממשלת ימין מלא-מלא, ולא לנער הזה פיללנו". 

השר בן גביר הוסיף: "היו אירועים חמורים בגוש שילה, במהלכם תקפו תקיפה מזעזעת את חברתי לימור סון הר מלך, ממשלת ימין מלא לא אמורה לא לפנות את חאן אל אחמר בגלל כל מיני שיקולים מדיניים ולא לנגוע בבניינים במזרח ירושלים בגלל שיקולים כאלה ואחרים. ממשלת ימין מלא מלא לא יכולה להיות ממשלה שגיבורה רק על יהודים".

בעיטה בפנים וטבעת סביב ח"כית: לוחמי מג"ב הושעו | תיעוד

חברת הכנסת לימור סון הר מלך, שהגיעה הבוקר לכרם שם סגרו אותה שוטרים במעגל בניגוד לחוק החסינות, הוסיפה: "התחושה היא מאוד מאוד מאכזבת, לראות פעם אחר פעם איך אותה מדיניות ימין לא מתרחשת בפועל בשטח, איך יש אכיפה בררנית מול יהודים, כשערבים משתלטים ובונים ונוטעים תחת כל עץ רענן - ואנחנו על כל אבן שמוקמת מיד האכיפה מגיעה פעם אחר פעם".

כזכור, כוחות מג"ב והמנהל האזרחי הגיעו הבוקר לכרם של משפחת בן אליהו בגוש שילה והתחילו בפינוי מאות האנשים והריסת אלפי העצים בכרם. חלק מהמפגינים ששהו במקום קשרו עצמם לצמרות העצים והתבצרו.

איתמר בן גביר בנימין נתניהו אלימות פינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד