כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מנכ"ל קמא טק הרב משה פרידמן נפגש עם נשיאת המועצה לכלכלה של האיחוד האירופאי

בסוף השבוע האחרון, נפגש מנכ"ל קמא-טק הרב משה פרידמן, יחד עם כמה מבכירי נציגי הארגונים הכלכליים-חברתיים בישראל, לפגישת עבודה ממושכת עם נשיאת המועצה לכלכלה של האיחוד האירופאי הגב' כריסטה שוונג ומשלחת של נציגים בכירים של האיחוד האירופי • שגריר האיחוד האירופאי בישראל מר דימיטר טזאנצ'ב שנכח באירוע סיפר למשתתפים על ההתרשמות האדירה שלו מהביקור בקמפוס של קמא-טק בשנה שעברה

מנכ"ל קמא טק הרב משה פרידמן נפגש עם נשיאת המועצה לכלכלה של האיחוד האירופאי
קמא טק צילום: באדיבות קמא טק

קמא-טק, העומד בחזית קידום הציבור החרדי בענפי ההייטק, ממשיך בשיתופי פעולה, עם מוקדי הכוח הגדולים בכלכלה הישראלית והעולמית. בסוף השבוע האחרון, נפגש מנכ"ל קמא-טק הרב משה פרידמן, יחד עם כמה מבכירי נציגי הארגונים הכלכליים-חברתיים בישראל, לפגישת עבודה ממושכת עם נשיאת המועצה לכלכלה של האיחוד האירופאי הגב' כריסטה שוונג, שהגיעה מלווה במשלחת של נציגים בכירים של האיחוד האירופי. באירוע נכח גם שגריר האיחוד האירופאי בישראל מר דימיטר טזאנצ'ב.

נציגי המשלחת ביקשו להבין את האתגרים הכלכליים והחברתיים של ישראל, במטרה להכיר את הקבוצות השונות של החברה הישראלית, ומהם הפתרונות שארגונים אלו מציעים אל מול האתגרים.

שגריר האיחוד האירופאי בישראל מר דימיטר טזאנצ'ב, שנשא דברים במהלך הפגישה החשובה, ציין בדבריו את הביקור שקיים לפני כשנה במרכז ההייטק של קמא-טק בבני ברק – ביקור שעורר בו הרבה השראה. השגריר אף הוסיף וסיפר שהוא מביא את קמא-טק כדוגמה ומופת בפגישותיו הרבות, לארגון שהצליח לבנות את הדרך עבור בנות ובני הקהילה החרדית לשמור על אמונתם ואורחות חייהם בצורה מיטבית, לצד הצלחה רבה ושגשוג בתחום ההייטק.

כזכור בעקבות תמיכת האיחוד האירופי ביזמים מתחילים בהייטק הישראלי, הגיע השגריר דימיטר טזאנצב לקמפוס של קמא טק להדלקת נרות חנוכה בשנה שעברה. בטקס המיוחד השתתפו בכירים מעולם ההייטק,יזמי הייטק חרדים ואישי ציבור , ביניהם השר הרב מיכאל מלכיאלי שאמר בדבריו כי :" לא הרבה הצליחו לדאוג לשילוב אלפי נשים חרדיות שתהיה להן פרנסה מכובדת, הרבה ניסו ואתם הצלחתם לעשות זאת לאורם ובהכוונתם של גדולי ישראל. הגעתי לכאן כדי להצדיע לקמא טק. קמא טק עושים עבודת קודש בכל הקשור לשילוב תעסוקתי של המגזר החרדי בחברות ההייטק המובילות בעולם".

 מר טזאנצב שהתרגש אל מול המהלך האדיר שהובילו קמא טק בתחום, אמר בטקס כי הוא "רואה חשיבות רבה בכך שקמא-טק נותנים לנשים חרדיות הזדמנויות רבות. הציבור החרדי הוא ציבור עם חשיבות גדולה ורבה וערכים נפלאים"

בסיום המפגש אמר הרב משה פרידמן: "אני מבקש להודות לצוות שגרירות האיחוד האירופאי בישראל על ארגון המפגש החשוב. ניתנה לי הזכות להביא את הסיפור של הקהילה החרדית, ואת הסיפור של קמא-טק אל קדמת הבמה של הכלכלה האירופאית. זו גם הזדמנות להודות למנהלי הארגונים השונים על העבודה החשובה שהם עושים למען החברה הישראלית ולמען הציבור החרדי בישראל".

קמא טק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד