כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

"זהו אותו טרור איסלאמי - דאעש שווה חמאס"

אחרי שרשרת החיסולים בצמרת חמאס ביממות האחרונות, נתניהו תוקף ומשווה את חמאס לארגון האיסלאמי הרצחני מעיראק וסוריה

נתניהו, פלאש90
נתניהו, פלאש90

לאור המשך ההסלמה ברצועת עזה, אישרו שרי הקבינט היום (ה') בצהריים גיוס של עוד 10,000 חיילי מילואים. בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום להסלמה מול החמאס ולקריסת הפסקת האש. בפתח פגישתו עם חבר הקונגרס דארל איסה התייחס נתניהו לקיצוניותו של החמאס והשווה אותו לארגון הטרור הקיצוני דאע"ש.

"הטרור האסלאמי הרדיקלי", אמר נתניהו, "מאיים כיום על העולם כולו. הוא מאיים על ישראל, על ארה"ב, על מדינות ערב המתונות, על אירופה, על כולם. אנו ניצבים בפני אותה רשת טרור אסלאמית ועלינו להיאבק בה יחדיו. חמאס הוא דאעש, דאעש הוא חמאס. ראית את המעשה המזעזע של עריפת ראשו של ג'יימס פולי, אנו ראינו את רצח המזעזע של שלושת הנערים, רצח שחמאס הודה שהוא ביצע.

"אלה ענפים של אותו עץ רעיל. עלינו ליצור חזית אחידה כנגד החזית האחידה הטרור האסלאמי הרדיקלי. העולם החופשי והמדינות הדמוקרטיות צריכות לעמוד יחדיו כנגד הטרור הזה, זאת הדרך היחידה בה נוכל לבלום אותם ובסופו של דבר זאת הדרך היחידה בה ננצח אותם.

"ברצוני לברך אותך עם בואך ולהודות על התמיכה האמריקנית החזקה, מהנשיא, מזכיר המדינה, שני בתי הקונגרס, העם האמריקני, כולם. זהו מקור עצום של תמיכה בישראל כיום על העולם כולו. הוא מאיים על ישראל, על ארה"ב, על מדינות ערב המתונות, על אירופה, על כולם.

"אנו ניצבים בפני אותה רשת טרור אסלאמית ועלינו להיאבק בה יחדיו. חמאס הוא דאעש, דאעש הוא חמאס. ראית את המעשה המזעזע של עריפת ראשו של ג'יימס פולי, אנו ראינו את רצח המזעזע של שלושת הנערים, רצח שחמאס הודה שהוא ביצע. אלה ענפים של אותו עץ רעיל. עלינו ליצור חזית אחידה כנגד החזית האחידה הטרור האסלאמי הרדיקלי.

"העולם החופשי והמדינות הדמוקרטיות צריכות לעמוד יחדיו כנגד הטרור הזה, זאת הדרך היחידה בה נוכל לבלום אותם ובסופו של דבר זאת הדרך היחידה בה ננצח אותם. ברצוני לברך אותך עם בואך ולהודות על התמיכה האמריקנית החזקה, מהנשיא, מזכיר המדינה, שני בתי הקונגרס, העם האמריקני, כולם. זהו מקור עצום של תמיכה בישראל".
ליברמן נתניהו חמאס דעאש אירן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד