כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אלפים רבים הושפעו

תקלה טכנית בחברת התעופה הובילה למשבר עולמי

כשל טכני בחברת התעופה הגרמנית לופטהנזה הוביל לפקקים וביטולי טיסות, סגירת שדות תעופה לנחיתה ובעיות נוספות. מאות אלפי לקוחות של החברה מושפעים מהמצב, וביניהם גם לקוחות ישראליים

תקלה טכנית בחברת התעופה הובילה למשבר עולמי
מטוס לופטאנזה צילום: Pixabay

כאוס החברת התעופה: כשל טכני גרם לביטול גורף של כל טיסות החברה הגרמנית לופטהנזה, ואלפי טיסות של החברה שהיו אמורות לצאת בוטלו בעקבות המצב, וביניהן גם טיסות מישראל. בשל הכשל הטכני נסגר שדה התעופה בפרנקפורט, מה שפגע בטיסות אחרות שלא יוכלו לנחות בו. גם ההמראות בפרנקפורט מתעכבות בעשרות דקות לרוב הטיסות.

הכשל הטכני הוביל לכאוס עולמי בעולם התעופה ופגע גם בחברות Brussels Airlines, Austrian Airlines ו-Swiss International. לא רק העלייה למטוס נפגעה בעקבות הכשל, אלא גם טעינת ופריקת מזוודות. רק בפרנקפורט הגרמנית מושפעות כ-1,000 תנועות מטוסים של כל חברות התעופה עם כ-130,000 נוסעים.

חברת התעופה הגרמנית ביטלה אף מספר טיסות שאמורות היו לצאת מנתב"ג, ולממריאים מומלץ לעקוב אחר לוח הטיסות של נתב"ג. לפי N12, התקלה הטכנית החרחשה בשל מקדחת בטון שקטעה אתנמל שני גדילי כבלים של סיבים אופטיים, שהיו בעומק של חמישה מטרים לאורך תוואי רכבת במהלך בניית של קו חדש בפרנקפורט.

אתמול צייצה TELKOM: "גם בעומק של 5 מ', הסיבים האופטיים שלנו אינם בטוחים ממקדחי בטון... הטכנאים שלנו כבר נמצאים במקום. עקב הנזק המשמעותי והמצב באתר הבנייה, יהיה קשה מאוד לתקן אותם".

היום בבוקר הוציאה החברה הודעה לפיה: "הצוותים באתר עבדו כל הלילה ועדיין נותנים הכל. הכבלים החדשים הוכנו ועבודות החיבור עומדות להתחיל".

לופטהנזה גרמניה ביטול טיסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד