כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
כולל כתובת מגוריו

האיראני שניסה לחסל ישראלי נחשף

בכיר ביחידה 400 של משמרות המהפכה של איראן, נחשף בתיעוד מטהרן עם צילום רכבו וכתובת ביתו, הוא עמד בראש המבצע לחיסול איש העסקים הישראלי, איציק משה, בגיאורגיה לפני 4 חודשים - שסוכל ברגע האחרון

האיראני שניסה לחסל ישראלי נחשף
הפרטים ומקום מגוריו של הבכיר האיראני צילום: באדיבות המצלם

חוסיין רבאן בן ה-45, בכיר ביחידה 400 של משמרות המהפכה של איראן, נחשף בתיעוד מטהרן עם צילום רכבו וכתובת ביתו, הבכיר מכוח קודס, עמד בראש המבצע לחיסול איש העסקים הישראלי, איציק משה, בגיאורגיה לפני 4 חודשים - שסוכל ברגע האחרון. העיתונאי איתי בלומנטל צייץ בחשבון הטוויטר שלו "אתם יכולים לנחש לבד למי יש אינטרס להוציא את פרטיו החוצה".

בתקשורת האיראנית פורסם, כי חוסיין רבאן הוא אחד הפעילים הוותיקים והבכירים של יחידת 400 של כוח קודס, בפיקודו של חאמד עבדאללהי, מפקד היחידה. לאחרונה נחשף כי רבאן הוביל רשת חיסולים של כוח קודס, בראשות שני אזרחים איראנים המתגוררים באיראן, בין הפעילויות של רשת זו זוהתה פעילות בעיראק, ארמניה וישראל, כך דווח באיראן.

רבאן שלח את הרשת שלו לרכוש תחמושת כדי להתנקש בחיי אזרח ישראלי בגרוזיה, איציק משה. חברי הרשת נעצרו בגאורגיה ב-22 בנובמבר והודו בפעולת נסיון החיסול וכן הצוות שקיבל מהם תחמושת והתכוון להתנקש בחיי האזרח הישראלי. רבאן עצמו עובד כפקיד בכיר ביחידה 400 בטהרן ובעיראק. פרטיו האישיים של חוסיין רבאן גם נחשפו. מספר זהות 2248871511. תאריך לידה: 23/8/1977 תושב שכונת אלבורז בטהרן.

 

גאורגיה איראן טהרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד