י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בצל הלחימה: ליפא שמלצר שר לחיילים החרדים

הזמר השוהה בישראל ביקר בבסיס האימון של גדוד הנח"ל החרדי 'נצח יהודה' והקדיש הופעה מיוחדת ללוחמים

צילום: הלל מאיר
צילום: הלל מאיר

חיילי הנח"ל החרדי זכו לרענון מפתיע לאחר שחלק מהגדוד לקח חלק במבצע היבשתי בתוך רצועת עזה במסגרת מבצע 'צוק איתן'. כוכב הזמר החסידי, ליפא שמלצר, אשר שוהה בימים אלה בישראל לרגל סבב הופעות, בחר שלשום (ג) להפתיע ולשמח בהתנדבות את החיילים.

במסגרת סבב ההופעות המאולתרות בפני החיילים ביקר ליפא בבסיס האימון של חיילי "נצח יהודה" בבקעת הירדן, וכן ב"יד לשיריון" שבלטרון עבור החיילים החרדים השוהים שם לרגל סדרת חינוך המתקיימת במקום.

בכל הופעה, בה נכחו עשרות חיילים חרדים, שר ליפא משיריו ואף שירים שחיבר במקום עבור החיילים בכשרונו כ׳גראמער׳. כל הופעה לוותה בריקוד סוער של ליפא עם החיילים החרדים, שלא הכירו אותו כל כך קודם לכן. בימים הקרובים יעובדו חלק מהשירים החדשים שנולדו בהופעות אלו, ויופקו לטובת כלל הציבור. יצויין כי אין זו הפעם הראשונה שליפא משתף פעולה עם חיילי הנח"ל החרדי. כזכור, לפני כשנתיים השיק ליפא קליפ עם חיילי הנח"ל החרדי, בו הוא מופיע כשהוא לבוש במדי צה"ל ואף לאחרונה שיגר ברכה מצולמת מיוחדת לחיילים.

הרב צבי קלבנאו, מרבני עמותת הנח״ל החרדי, מוסיף כי "ליפא העלה את המורל, הגבוה גם כך, לשמיים. ההרגשה במקום הייתה משלהבת, והריקודים דמו לאווירת 'שמחת תורה'. ליפא כבר הופיע בעבר בפני חיילים, והתחייב שבכל פעם שיגיע ארצה בעתיד יירתם להופיע בפני החיילים החרדים, ואנחנו, יחד עם החיילים, מודים לו על כך מקרב לב".
חיילים חרדים הופעה שמלצר עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד