כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
וזו תגובת החברות

אל תתפתו: מחיר לכל החיים? לא בדיוק

שני ישראלים השתכנעו טלפונית להצטרף לחבילת סלולר קבועה לכל החיים אך לא עבר זמן רב עד שגילו כי לא כך הם פני הדברים וכי החבילה התייקרה להם | זוהי תגובת שתי החברות 

אל תתפתו: מחיר לכל החיים? לא בדיוק
אילוסטרציה צילום: unsplash

חברות הסלולר מציגות מעת לעת מבצעים תחת הכותרת "מחיר לכל החיים", אז מסתבר שזה לא בדיוק כך.

אזרח בשם מוטי פנה לתכנית 'יהיה בסדר' בגלי צה"ל שחגגה השבוע 15 שנות שידור וסיפר: "ביום הבחירות לכנסת שנערכו בשנת 2019 התקשרה אליי ביוזמת נציגה של 'סלקום' והציעה לי תוכנית (שיחות פלוס חבילת גלישה) ב-25 ש"ח. היא הבהירה שזו תוכנית מיוחדת ליום הבחירות והסכום הוא לכל החיים. השתכנעתי וחיברתי לתוכנית את ארבעת מספרי הטלפון שרשומים על שמי. העיסקה נעשתה טלפונית".

מוטי הופתע לגלות ומשתף: "לפני כארבעה חודשים קיבלתי מכתב שהחברה מעלה את מחיר התוכנית. התקשרתי לשירות לקוחות ושם טוענים שהחברה יכולה להעלות את המחיר כרצונה". 

מקרה דומה אירע גם למאזין נתנאל שסיפר: "אני לקוח של 'פרטנר' באינטרנט הביתי. באוגוסט 2021 הגעתי להסכם שימור לקוח עם פרטנר לאחר שאיימתי בעזיבה, והסיכום הטלפוני היה מחיר 104 ש"ח בחודש. משפט המפתח הוא שמנהלת קשרי הלקוחות הבטיחה כי מדובר ב'מחיר קבוע שלא ישתנה לעולם'. השיחה מוקלטת".

"בחודש שעבר", הוא מספר, "קיבלתי הודעה כי החל מפברואר 2023 המחיר יעלה ב-20 שקלים לחודש. פניתי לפרטנר והשמעתי להם את ההקלטה ואת ההתחייבות שלהם וכמובן ביקשתי מהם לעמוד בהתחייבות, אך לאחר שלוש שיחות עם שלושה מנהלים שונים קיבלתי מכולם תשובה זהה שאין מה לעשות ומאחר והחברה העלתה תעריפים גם המחיר של התוכנית שלי יעלה ושזוהי התשובה הסופית".

מ'סלקום' נמסר בתגובה ל'יהיה בסדר': "הלקוח התקשר עם סלקום במסגרת מחיר מבצע וגם לאחר עדכון התעריף, מחיר החבילה הסלולרית נותר אטרקטיבי ביחס למחירי השוק. סלקום לא שיווקה מחירים אחידים עם התחייבות לכל החיים וככל שמידע זה נמסר לו, הרי שמדובר בטעות אנוש נקודתית. עם זאת ולפנים משורת הדין הוצע ללקוח זיכוי בגין התקופה המדוברת".

מ'פרטנר' נמסר בתגובה: "הלקוח נהנה מחבילת אינטרנט סיבים במחיר משתלם ואטרקטיבי ביותר. מדובר בשיחה מלפני כשנתיים, במהלכן חידדנו ונמשיך לחדד מול הנציגים את אופן השיח מול הלקוחות. גם כאשר מחיר חבילה אינו קצוב בזמן, היא נתונה לעדכוני תעריפים כפי שמופיע בהסכמי ההתקשרות מול הלקוחות".

חבילת גלישה חברת סלולר תכניות סלולר מחירי סלולר חבילות סלולר סלקום פרטנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד