כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

צ. לנדאו הודיעה לרוכשים: "תקבלו את הדירה"

החברה, שנמצאת בהקפאת הליכים לאור חובות של כ-70 מיליון שקל, הודיעה לרוכשים: "נמסור את הדירות במינימום עיכובים"

אתר בניה, פלאש90
אתר בניה, פלאש90

"בימים הקרובים ישובו הקבלנים לביצוע מלא של הפרוייקטים והחברה והנאמנים יפעלו, ככל הנדרש, למסור לכם את דירתכם, בהתאם להתחייבותנו כלפיכם, על פי הסכם המכר במינימום עיכובים". כך כותב היום (ו') דודי לנדאו לרוכשי הדירות בפרוייקטים של חברת צ. לנדאו, שנמצאת בהקפאת הליכים.

כפי שהודיעה החברה השבוע, הבקשה להקפאת ההליכים מוגשת על מנת "לארגן עצמה מחדש, לסיים פרוייקטים שבביצוע וביזמות, למסור דירות לדיירים בפרויקטים אלה ולהיערך על מנת לתת כלים לנאמן שימונה להחזיר את חובות החברה ולמזער סיכון ללקוחות, ספקי וקבלני המשנה של החברה".

חובות החברה עומדים נכון להיום על סך של כ-70 מיליון שקל ובחברה מדגישים כי מול חובות אלה יש בבעלות החברה נכסים למימוש. צ. לנדאו מינתה בשיתוף את עו"ד חגי אולמן ואת עו"ד שולי גולדבלט כנאמני החברה.

לנדאו מציין במכתבו היום לרכושים כי "כפי שאתם יודעים, כל סכום כסף ששולם על ידכם הופקד בחשבון הבנק 'הסגור' באמצעות שובר התשלום מפנקס השוברים אותו קיבלתם סמוך לחתימת חוזה המכר וכנגדו אף הונפקה לכם ערבות חוק מכר.

"הפרוייקטים באשקלון ובקריית גת מלווים על ידי בנק ירושלים (אשקלון) ובנק אוצר בחייל (קריית גת). מטרת החברה היא השלמתם של הפרוייקטים ומסירת הדירות במינימום עיכובים, ואנו פועלים לשם כך בשיתוף עם הנאמנים ובתאום עם הבנקים".
בניה פשיטת רגל חובות חברות צ.לנדאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד