י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

רוצים פרסום: עובדי משרד הדתות תחת מתקפה

תומכי עיתון 'הפלס' מצאו יעד חדש למאבקי הפרסום - הטרדות טלפוניות ובמייל לעובדי משרד הדתות • המטרה: תקציבי השמיטה

צילום אילוסטרציה: יוסי רוזנבוים
צילום אילוסטרציה: יוסי רוזנבוים

הפילוג הליטאי מגיע למשרד לשירותי דת: המאבק הסוער בין היומונים הליטאיים, שכבר הספיק להסעיר את הרחוב החרדי, מגיע גם למשרד לשירותי דת - במסגרת המאבק על תקציבי הפרסום של שנת השמיטה.

בימים האחרונים הופתעו במשרד לגלות כי תיבות המייל של סגן השר, מנכ"ל המשרד, הדובר וממונה השמיטה הארצי מוצפות בעשרות פניות נזעמות המוחות על כך שהמשרד אינו מפרסם במסגרת תקציבי השמיטה גם בעיתון הפלס. מלבד זאת, הטלפונים האישיים של בכירי המשרד הוצפו אף הם בשיחות ומסרונים מתומכי הפלס.

יצויין, כי במשרד לשירותי דת נערכים לפעילות רחבה לקראת שנת השמיטה הבעל״ט, הכוללת בין היתר תקציבי הסברה עבור הציבור הרחב לצד פרסום נקודתי לרבני יישובים, לחקלאים ולגננים.

״זה החל אתמול בבוקר (יום חמישי) התקשרו אליי אנשים שהזדהו כמנויים של העיתון והתלוננו שאין פרסומים של המשרד בהפלס. הסברתי להם שאין אצלנו מושג כזה 'חרם' והפרסומים נעשים על ידי לשכת הפרסום הממשלתית משיקולים עניינים בלבד״, סיפר אחד מעובדי לשכת המנכ"ל.

לדבריו, ״אחר כך זה עבר למתקפת מיילים. אני מדבר על 60-70 מיילים מכתובות שונות חלקן אמיתיות וחלקן מזויפות. חלק מהאנשים הזדהו בשמם האמיתי וחלק לא".

דובר המשרד לשירותי דת, דניאל בר, מסר בתגובה: ״אכן, ב-24 השעות האחרונות אנו עדים לפניות רבות טלפוניות ובאמצעות המייל בנושא אי פרסום נושא השמיטה בעיתון הפלס. אין 'חרם' או משהו דומה. איננו מעורבים ואף איננו בקיאים בסכסוך הפנימי בעיתונות החרדית. כל פרסומי המשרד נעשים דרך לשכת הפרסום הממשלתית, כך שאיננו הכתובת לתלונה. עם זאת אציין, כי חלק מהעיתונים החרדים לא רצו לקבל את המודעות שלנו לשנת השמיטה בגלל שהוזכר בהן גם היתר מכירה".

במשרד מוסיפים ומצייניים כי באם ההטרדות יימשכו - הם יפנו למשטרה בתלונה על הטרדת עובדי ציבור.
משטרה הפלס הטרדה מייל משרד דתות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד