י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בחור ישיבה נעדר בירושלים: ראיתם את אהרן סופר?

שני תלמידי ישיבה טיילו בצהרי שישי באיזור יער ירושלים, ואחד מהם טרם שב • בפנים: תיאורו המלא

בחור ישיבה נעדר בירושלים: ראיתם את אהרן סופר?

ביום שישי בשעה 12 בצהרים לערך, טיילו שני תלמידי ישיבה באיזור יער ירושלים, כאשר בשלב מסויים אחד מהם לא מצא את חברו. מאז ליל שבת, נערכו חיפושים על ידי משטרה זק"א ואיחוד הצלה נרחבים באיזור בו טייל, כאשר במקביל גם הופעלה כריזה בשכונות החרדיות.

שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם, יצאו ביום שישי בצהרים לטייל באיזור יער ירושלים. השניים הגיעו למדרון תלול, ואחד מהם פחד לרדת. חברו החל להתקדם כאשר אהרן סופר, תלמיד ישיבתו של הרב צבי קפלן, מתקדם מאחוריו באיטיות.

"במהלך הירידה, החבר קרא לאהרן פעמיים שלוש, לוודא שהוא מאחוריו, והוא ענה לו בחיוב", מספר בנצי אוירינג מפקד זק"א ירושלים. "בשלב מסויים הוא לא הגיב לו, אך לא התאפשר לו לחזור לאחור והוא המשיך עד לסוף המדרון".

רק בשעה 18:00 לערך, פנה החבר למשטרת ירושלים, והגיש תלונה על היעדרות, שם החלו בחיפושים אחריו. בליל שבת בשעה 1:45 צלצלו נציגי המשטרה לממפקד זק"א ירושלים הרב בן ציון איורינג, שפנה לרבנים ואז פנה למתנדבים שיצאו לחיפושים באיזור ציפורי ביער ירושלים, בבית זית, ובכל הגזרה. הוקם חפ"ק בבית זית.

בנוסף, הופעלו רכבים עם כריזה, שביקשו את סיוע התושבים בזיהוי הנעדר, למקרה שהוא יצא מהיער לעבר בשכונות הסמוכות, ושם הוא נותר עד ליציאת השבת. "הנחת העבודה כרגע היא, שהוא יצא מהיער, והגיע לישיבה או בית פרטי, שם הוא שהה במהלך השבת, ובזמן הקרוב הוא יצור קשר", אומר דובר משטרת ירושלים, סנ"צ אסף אהרוני.

אהרן גץ, קמב"ץ איחוד הצלה שהגיע בלילה לחפ"ק המשטרה, סיפר במוצאי שבת ל'בחדרי חרדים', כי לאחר אישור ממרכז הלכה של הארגון הודיעו לכלל המתנדבים מירושלים על הנעדר וכוחות רבים של מתנדבי איחוד הצלה זרמו למקום. ביחד עם כוחות משטרה רבים מיחידות החילוץ, יחידות ג׳יפים, כלבנים ופרשים בסיוע מסוק חיפשו לאורך כל הלילה והיום את הבחור הנעדר ביער ירושלים ובשכונות הסובבות את היער. רכבים הסתובבו בשכונות עם רמקולים ותמונות של הבחור כדי לוודא שהוא לא הגיע במקרה לבית בשכונה להתארח. "לצערנו החיפושים עדיין מתנהלים אחריו ואין לנו מידע לגביו", הוא מסכם.

מדובר בחרדי יליד ארצות הברית, בריא בנפשו, שמתגורר בשנה האחרונה בירושלים. בחיפושים אותם ניהלו משטרת ירושלים, הצטרפו מתנדבי איחוד הצלה, זק"א, השומרים ויחידת חילוץ מגילות וגוש עציון, הסיוע מסוק משטרתי, פרשים, ויחידות המשטרה השונות.

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתור הנעדר העונה לשם אהרן סופר, כבן 23 תושב ירושלים, שנראה לאחרונה אתמול (שישי) בשעה 12:00 ביער ירושלים ומאז נעלמו עקבותיו.

תיאורו: מבנה גוף צנום, גובהו 1.75 מ׳, זקן קצר ג׳ינג׳י, מרכיב משקפיים. לובש מכנסיים שחורים, חולצה לבנה וכפה שחורה.

כל היודע דבר על מקום הימצאו או יכול לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ירושלים בטלפון 02-5391520, או למוקדי 100 בעל תחנות המשטרה ברחבי הארץ.






תמונות מהחיפושים בירושלים. צילום: יחידת המסוקים של משטרת ישראל






ירושלים בחור ישיבה טיול חיפוש יער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד