י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עולה להתקפה

בכירים בבית שמש נגד ח"כ משה גפני: "זו כפיות טובה של ממש"

בכירים בעיריית בית שמש מאשימים: נציגיו של גפני ב'דגל התורה' פועלים יד ביד בשותפות עם אנשי הליכוד המקומיים שמובילים את ההתנגדות להקצאת בית כנסת בשכונת בר אילן • "מעולם לא העלה גפני את הנושא בפגישות הרבות שהיו עם ראש העיר" מציינים הבכירים בשיחות סגורות

בכירים בבית שמש נגד ח"כ משה גפני: "זו כפיות טובה של ממש"
משה גפני צילום: תומר נויברג, פלאש 90

אחרי דבריו החריפים של יו"ר 'דגל התורה' משה גפני אמש (חמישי) בבית שמש, בכירים בעירייה עולים להתקפה ומציינים שגפני מעולם לא העלה את הנושאים הללו בפגישות עם ראש העיר. "הוא נפגש עם עליזה בלוך כמה וכמה פעמים כולל בתקופה האחרונה" חושף גורם בכיר ומציין כי גפני לא שוחח איתה על אף אחד מהנושאים אותם העלה בנאומו.

גפני, שהשתתף בשיעורו של הרב אלימלך קורנפלד, מרבני 'דגל התורה' בעיר, תקף בנאום שנשא לאחר השיעור בפני הרבנים ונציגי הציבור את ראש העיר וטען כי ראשת העיר עליזה בלוך מפלה לרעה את הציבור הליטאי כשהוא משתמש בדוגמא של הקצאה לבית כנסת בשכונת בר אילן שלא עברה בהליך ההקצאות האחרון.

"הציבור הליטאי בעיר קיבל רק בשבועות האחרונים עשרות הקצאות, מסמך שהגישו נציגי המפלגה בשמו של גפני נענה במלואו, מעניין שנציגי דגל התורה שמתלוננים על שכונת בר אילן עושים יד אחת בדיל פוליטי ידוע עם נציגי הליכוד שמובילים את המאבק בהתחרדות השכונה" מציינים בעיריית בית שמש ומוסיפים: "סאגת בר אילן הייתה קיימת גם בימים שנציגיו של גפני שלטו בעירייה ביד רמה, מעניין מדוע אז לא נרתמו לסייע לשכונה ולפתע כעת זה הופך להיות בעיה של בלוך" הם תמהים.

לטענת אותם גורמים, "אנשים ב'דגל התורה' פועלים בשיתוף פעולה במסגרת דיל פוליטי עם אנשי הליכוד בעיר כאשר אותם נציגים מהליכוד הם אלו המובילים את ההתנגדות להקצאות עבור הציבור החרדי בשכונת בר אילן. אילו רק רצו ב'דגל' לסייע לתושבי השכונה בבר אילן היו מפעילים השפעתם על יוזמי המאבק נגד החרדים בשכונה. התנהלות זו היא צביעות מבישה", הם מסכמים.

בית שמש הקצאות בית כנסת דגל התורה משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד