כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
סגירת תחנות התאגיד

עימות במפלגת השלטון בין השר לבן השר: "מי שואל אותו בכלל"

יאיר כץ, מהפוקדים הגדולים בליכוד, בנו של השר חיים כץ הודיע כי הוא מתנגד לתכניתו של שר התקשורת שלמה קרעי לסגור שלוש תחנות רדיו בתאגיד השידור הציבורי 'כאן'. כץ אמר: "זו לא רפורמה, זה פירוק". השר קרעי תוקף הבוקר בתגובה ומאשים: "החליט להתחנף לאליטה"

עימות במפלגת השלטון בין השר לבן השר: "מי שואל אותו בכלל"
חיים כץ/שלמה קרעי/יאיר כץ צילום: אוליביה פיטוסי/יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ועד עובדי התעשייה האווירית יאיר כץ, בנו של השר חיים כץ (הליכוד), תקף בחריפות את תכניתו החדשה של שר התקשורת שלמה קרעי לסגור שלוש תחנות רדיו בתאגיד השידור הציבורי "כאן", מהלך שעשוי להוביל לפיטורי עשרות עובדים.

כץ אמר: "זו לא רפורמה, זה פירוק. מי שרוצה לדאוג לעובדים לא סוגר תחנות רדיו וזורק אותם לרחוב 'נמשיך להשמיע את קול העובדים למען כל העובדים'".

שר התקשורת שלמה קרעי לא נותר חייב ותקף את כץ בחשבון הטוויטר: "הוא מתנגד לרפורמה המשפטית והוא מתנגד לרפורמה בתקשורת... והשאלה הגדולה היא מי שואל אותו בכלל? בקמפיין שלו לראשות ההסתדרות, החליט כץ הבן להתחנף לאליטה, לעשות סיבוב על עובדי התאגיד ולרמוס את מצביעי הליכוד המודרים במשפט ובתקשורת. לאבא יש תוכניות בשבילך בליכוד, חבל להרוס לו אותן...".

כזכור, אמש פורסם כי נציגי התאגיד הוזמנו על ידי משרד התקשורת לפגישה בנושא תדרי רדיו. על הפרק: סגירת שלוש תחנות מתוך שמונה שבבעלותו. שר התקשורת קרעי מתכנן לסגור שלוש תחנות ולהעביר לשימוש פרטי את התדרים.

יצוין כי ליאיר כץ כוח רב בליכוד לאחר שצירף בשנים האחרונות אלפי מתפקדי ליכוד ולכן השפעתו רבה על הרכב הרשימה ועל חלק מהשרים והח"כים במפלגה.

שלמה קרעי תאגיד השידור הציבורי יאיר כץ חיים כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד