כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
בלב הבירה

דיווח בסוריה: תקיפה ישראלית במרכז דמשק, הרוגים ופצועים

תקיפה אווירת פגעה בבניין במרכז דמשק הלילה, סמוך למתחם ביטחוני גדול, קרוב למתקנים איראניים, כך דיווחו כל תקשורת ערביים. בסוריה דווח כי ישנם הרוגים ופצועים כתוצאה מהתקיפה הישראלית שכוונה למבני מגורים בכפר סוסה בדמשק

דיווח בסוריה: תקיפה ישראלית במרכז דמשק, הרוגים ופצועים
הבניין שהותקף בדמשק צילום: SANA סוכנות הידיעות

דיווחים ערביים הלילה על תקיפה ישראלית במרכז דמשק, סמוך למתחם ביטחוני גדול קרוב למתקנים איראניים, כך אמרו עדי ראיה ומקור רשמי לתקשורת הסורית. התקיפה פגעה בכמה מבנים ברובע המאוכלס בצפיפות בלב הבירה, שם ממוקמים מבני ביטחון רבי קומות בתוך אזורי מגורים.

גורם במשטרת דמשק אמר לתקשורת הסורית, כי ישנם הרוגים ופצועים כתוצאה מהתקיפה הישראלית שכוונה למבני מגורים בכפר סוסה בדמשק. מרכז המעקב הסורי האופוזיציוני דיווח, כי יש שם מבנים ששייכים לאיראן כולל בית ספר. במקביל גורמי אופוזיציה סוריים אחרים טוענים כי טיל נ"מ שצבא סוריה שיגר בניסיון להדוף את המתקפה פגע במבנים.

הבלוג הצבאי אינטלי טיימס דיווח, כי ‏בתקיפה הלילה נפגע בניין בן 4 קומות בכפר סוסה בדמשק, שכונת כפר סוסה משמשת כאזור ביטחוני המארח את משרדי הסיוע והשלוחות של "כוח קודס" בדמשק כדגמה משרדי יחידה 840 האחראית על פיגועים בחו"ל. על פי "אינטלי טיימס" יעד התקיפה הלילה היה בית הספר האיראני בשכונת סוסא, המשמש זה שנים רבות את משרד הסיוע של "כוח קודס" בדמשק. זהו גם בית הספר שממנו יצא עימאד מורנייה, ממנהיגי חיזבאללה רגע לפני שחוסל באמצעות מכונית תופת לפני 14 שנה.

סוכנות הידיעות הסורית SANA דיווחה, חמישה בני אדם נהרגו, ו-15 נוספים נפצעו, כתוצאה מתקיפה אווירית ישראלית בדמשק ובסביבותיה, כולל שכונות מגורים.

גורם צבאי אמר ל-SANA: "האויב הישראלי ביצע תוקפנות אווירית עם טילים מכיוון הגולן הסורי הכבוש, וכוון לכמה נקודות בעיר דמשק וסביבתה. כולל שכונות מגורים בהן מתגוררים אזרחים".

הגורם הוסיף: "התוקפנות הובילה, כתוצאה ראשונית, למותם של חמישה חללים, בהם חייל, ולפציעת 15 אזרחים, כולל פציעות קשות, ולהרס של מספר בתים של אזרחים, ולנזק חומרי למספר שכונות בדמשק וסביבתה".

איראן סוריה מתקפת טילים דמשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד